مدیر دانشجویی دانشگاه گلستان:

مدیر دانشجویی دانشگاه جامع گلستان آخرین وضعیت ارائه خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه گلستان را تشریح کرد.

 در ارائه خوابگاه به دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه گلستان مشکلی نداریم

به گزارش گلستان24؛مهندس حمید نجفی در حاشیه مراحل ثبت نام حضوری از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه گلستان با اشاره به اینکه در این دانشگاه خوابگاه دولتی نداریم، اظهار کرد: ما از پانسیون های بخش خصوصی در این دانشگاه استفاده می کنیم.

وی افزود: پانسیون هایی که با آنها قرار داد داریم تنها دانشجویان دانشگاه گلستان را پذیرش می کنند.

نجفی بیان کرد: در بخش خوابگاه دختران دانشجو جدید الورود در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و به همه دانشجویان دختر جدید الورود روزانه و شبانه خوابگاه ارائه می شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه در بخش خوابگاه پسران جدیدالورود مشکلاتی وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال ایجاد خوابگاه دوم پسران در شهر گرگان هستیم تا مشکل تقاضا خوابگاه دانشجویان پسر را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: البته بخش خصوصی نسبت به ارائه خوابگاه به دانشجویان پسر بدلیل اینکه این دانشجویان بعد از مدت کمی که به خوابگاه ها مراجعه می کنند از آنجا خارج می شوند، رغبت زیادی در این خصوص نشان نمی دهند.

نجفی درخصوص وضعیت خوابگاه ها، گفت: وضعیت خوابگاه از نظر امکانات رفاهی، نسبی است ولی امسال خوابگاه داران را مجاب کردیم که امکانات بیش تری را به دانشجویان اختصاص دهند.

مدیر دانشجویی دانشگاه گلستان به پرداخت وام به دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: علاوه بر آنکه اطلاعات پرداخت وام در سایت ما قرار داده شده، همکاران ما در هر مکانی که دانشجویان جدیدالورود به آنجا مراجعه می کنند، حضور دارند و آنها را درخصوص دریافت وام راهنمایی می کنند.

وی اظهار کرد: آدرس مکانهایی که برای تعهد محضری نیاز است به دانشجویان اعلام می شود و دانشجویان بعد از محضری کردن یک ضامن کارمند رسمی یا پیمانی و یا بازنشسته با گواهی کسر از حقوق در دفتر ثبت اسناد شهر خودشان، با مراجعه به کارشناسان ما درخواست دریافت وام را تکمیل می کند.

مدیر دانشجویی دانشگاه گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در بخش تغذیه نیز هیچ مشکلی نداریم و در روزهای ثبت نام حضوری از دانشجویان بیش از 350 پرس غذا اضافه پخت کردیم تا بتوانیم از همراهان این دانشجویان نیز پذیرایی کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار