فرماندار ویژه گنبدکاووس:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه کاهش تصادفات در سطح کشور به صورت سیاست کلی مطرح شده است، گفت: پلیس راهور شهرستان در این حوزه تلاش بیشتری کند.

تلاش مسوولان نیروی انتظامی و پلیس راهور برای کاهش تلفات جاده‌ای

به گزارش گلستان24؛عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سالروز شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، اظهار کرد: مدیران و مسوولان با بهره‌مندی از فضای معنوی ماه محرم و افزایش روحیه و انگیزه برای خدمت به مردم خود را برای شش ماهه دوم سال و تحول در ادارات و نهادهای تحت مدیریتشان آماده کنند.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسمات اربعین حسینی و ساماندهی سفرهای زیارتی در این ایام با محوریت امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تشکیل شده است، افزود: بر اساس تصمیمات کلاش شهرستانی مقرر شده است که شهرستان گنبدکاووس در شهر کربلای معلی موکب بزرگی را با نام امامزاده یحیی بن زید (ع) برپا کند که این روزها مسوولان مربوطه پیگیر ساماندهی به امورات آن هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه باید همه با هم تمام تلاش خود را انجام دهیم تا همچون سالهای قبل در حوزه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) افتخارآفرین باشیم، ادامه داد: امیدواریم همه دستگاه‌ها و نهادها در حد توان و ظرفیت خود نسبت به کمک به این موکب بزرگ مساعدت لازم را داشته باشند.

کریمی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل و سیاست کشوری برای کاهش تصادفات و آمار مرگ و میر در جاده‌ها، شهرستان گنبدکاووس نیز باید در این راستا گام‌های مثبتی را بردارد، تصریح کرد: از مسوولان محترم نیروی انتظامی و به ویژه راهور تقاضا داریم با اقدامات آگاهی‌بخش و بازدارنده خود در این مسیر تلاش بیشتری کنند تا شاهد کاهش چشم‌گیر تلفات جاده‌ای و سوانح رانندگی باشیم.

وی با تاکید بر لزوم نصب هرچه سریع‌تر دوربین‌های کنترل ترافیک شهرستان به صورت کامل، اضافه کرد: مدتهاست منتظر اتمام این پروژه به صورت کامل هستیم و امیدواریم با اجرای کامل این پروژه و نصب دقیق دوربین‌های ترافیکی شاهد نظم بیشتر در عبور و مرور وسائط نقلیه و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی درون شهری و برون شهری باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از وضعیت نامناسب سرانه فضای سبز در شهرستان، افزود: با وجود تلاش‌های بسیار خوب شهردار محترم و اعضای شورای شهر همچنان در این حوزه دچار مشکل هستیم و باید تلاش کنیم سرانه فضای سبز شهرستان را به حد مطلوبی برسانیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و اعضای شورای تامین با اهدای لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود، به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس شهیدان غلامعلی تولی، علیرضا صفرپورجاجرمی و مهدی شکوری تجلیل به عمل آمد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار