رئیس پلیس راهور گلستان:

رئیس پلیس راهور گلستان از پوشش 116 نقطه ترافیکی توسط پلیس راهور در روزهای آغازین فعالیت مدارس در گرگان خبر داد و گفت: خودروهای سرویس مدارس باید دارای برچسب مخصوص باشند.

رانندگان بیش از ظرفیت خودرو اقدام به سوار کردن مسافر نکنند

به گزارش گلستان24؛ایوب شرافتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص اقدامات پلیس راهر گلستان برای تسهیل در تردد خودروها با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: در شهر گرگان 116 نقطه وجود دارد که تمامی تیم‌های پلیس راهور در کنار کارکنان انتظامی تلاش می‌کنند تا امنیت تردد دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها را فراهم کنند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهم در حوزه سرویس مدارس این است که حتما رانندگان سرویس مدارس باید برچسب مخصوص سرویس مدارس را به شیشه خودرو الصاق کنند.

رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: در صورتی که هر خودرویی برچسب مخصوص سرویس مدارس را به شیشه الصاق نکرده باشد همکارانم بر اساس قانون خودرو را متوقف کرده و به پارکینگ منتقل می‌کنند.

شرافتی بیان کرد: تاکید ما بر این است که راندگان سرویس مدارس و تمامی رانندگان وسایل نقلیه به هیچ عنوان بیش از ظرفیت خودرو اقدام به سوار کردن مسافر نکنند و در غیر اینصورت پلیس راهور با رانندگان برخورد قانونی را اجرا خواهد کرد.

وی گفت: تا 10 مهرماه طرح ویژه پلیس راهور استان گلستان برای تسهیل در آمد و شد و کنترل تردد خودروها در سطح شهرهای استان به خصوص اطراف مدارس اجرای می‌شود.

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: در این طرح 280 نفر در حوزه راهنمایی و رانندگی در سطح استان به صورت ویژه فعالیت می‌کنند و در طول سال تحصیلی نیز پلیس در خیابان‌های منتهی به مدارس با حصوص فعال سعی می‌کند تا شرایط مناسبی را برای تردد دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها فراهم کند.

شرافتی تاکید کرد: انتظار ما از خانواده‌ها و رانندگان سرویس مدارس این است که سعی کنند با مدیریت زمان فرزندان خود را راهی مدارس کنند تا شاهد ترافیک سنگین در سطح خیابان‌ها و خدای ناکرده شاهد سوانح رانندگی نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار