سرتیپ دوم ستاد معمارباشی:

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان، سربازان را نیروهای ولایت مدار و با ایمان بیان کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس، رشادت های ارتش جمهوری اسلامی برای همه به خصوص دشمنان به اثبات رسید.

سربازان ارتش قشر تحصیل کرده، باغیرت و علاقمند به کشور و نظام هستند

به گزارش گلستان24؛امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی روز دوشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در آسایشگاه کارکنان وظیفه تیپ 230 سردار شهید اسدالله متاجی گرگان، افزود: سربازان، آزموده ترین فرزندان ملت هستند که به عنوان بازوان قوی و پشتیبانان واقعی در خدمت به کشور و پا در رکاب بودن در مسیر ولایت ،مشغول خدمت هستند.
وی با اشاره به نقش تعیین کنده سربازان در دوران جنگ تحمیلی و استمرار آن تا امروز، تصریح کرد: سربازان ارتش قشر تحصیل کرده، باغیرت و علاقمند به کشور و نظام هستند و این باعث شده درهفته دفاع مقدس به منظور تجلیل از مقام شامخ سربازان، یک روز به نام 'سرباز' نامگذاری شود.
سرتیپ دوم ستاد معمارباشی افزود: امروز پادگان ها و محیط نظامی به دانشگاهی تبدیل شده که سربازان در آن درس ایثار، مقاومت، گذشت، با هم بودن و با هم فکر کردن برای ملت و فدا شدن در راه مردم را می آموزند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان تاکید کرد: لباس نظامی دارای ارزشی است که همه ما باید احترام آن را حفظ و در راه دفاع از میهن از هیچ اقدامی فروگذار نباشیم.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار