با حضور مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر

همایش استانی تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس با حضور مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر و جمعی از مسوولان برگزار شد.

برگزاری همایش استانی تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس

به گزارش گلستان24؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان صبح امروز در همایش استانی تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس که با حضور موسوی مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران اظهار کرد: ایام دفاع مقدس یادآور روزهای سختی است که با شجاعت، اخلاص و شهادت شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنان خاطره انگیز شده است.
عبدالرضا فاضل با اشاره به اینکه جنگ تبعات خاص خودش را دارد، تصریح کرد: با روحیه ایثار و شهادت طلبی هر روز شاهد پیشرفت‌های متعدد انقلاب اسلامی هستیم که باید قدردان این نعمات باشیم.
وی خطاب به جامعه پزشکی استان گلستان بیان کرد: باید بدون هیچ چشمداشتی تلاش کنیم تا شرمنده شهدا و خانواده های آنان نباشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان با سابقه 23 ساله دارای 928 جانباز و ایثارگر است که از این تعداد 16 نفر آزاده هستند و 178 نفر جانباز، 189 فرزند شهید، 403 رزمنده و 142 فرزند جانباز در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.
فاضل با اشاره به اینکه برای ادامه تحصیل جامعه شاهد و ایثارگر فعالیتهای خوبی انجام شده است، گفت: تعداد 75 نفر از جانبازان، آزادگان و فرزندان شهید در دانشگاه علوم پزشکی استان دارای مدرک دکترا هستند و 207 نفر تحصیلات عالی دانشگاهی دارند.
فاضل بیان کرد: وظیفه داریم که از جامعه شاهد و ایثارگران در ابعاد مدیریتی و خدماتی دانشگاه به عنوان مشاور استفاده کنیم.
وی گفت: بر اساس قانون پنج ساله برنامه ششم توسعه کسانی که 6 ماه سابقه خدمت در دفاع مقدس دارند یک مقطع تحصیلی بالاتر برای آنان محاسبه خواهد شد که می توانیم برای ارتقاء شغلی و تحصیلی آنها استفاده کنیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار