در سی و دومین جشنواره قرآنی دانشجویان صورت گرفت؛

مدیرکل اداره فعالیت‌ های دینی و قرآنی وزارت علوم با ارائه گزارش کاملی از مرحله سراسری سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان گفت: این جشنواره با تجلیل از ۱۵۰ نفر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

تقدیر برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی

به گزارش گلستان 24؛رشید جعفرپور، مدیرکل اداره فعالیت‌ های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌ در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با ارائه گزارش کاملی از مرحله سراسری سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان گفت: این جشنواره از 19 تا 22 شهریورماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور دکتر ضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم به کار خود پایان داد، خاطرنشان کرد: آیت الله نورمفیدی، امام جمعه گرگان، نجفی نژاد رئیس دانشگاه گرگان و استاندار این شهر نیز در اختتامیه حضور داشتند.

جعفرپور با بیان اینکه بیش از 1000 نفراثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، اظهار کرد: این در حالی است که مسابقات بخش آوایی اعم از قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ طی این مدت برگزار شد.

مدیرکل اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم با اشاره به برپایی آزمون کتبی بخش معارفی تصریح کرد: این آزمون در 8 رشته مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم صیحفه سجادیه، احادیث، تفسیر، احکام و غیره در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

وی با بیان اینکه بعد از ارزیابی آثار در بخش هنری، پژوهشی و فناوری و ادبی نهایتا 150 نفر مورد تقدیر قرار گرفتند، تاکید کرد: از تمامی برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و هدایان نقدی تقدیر صورت گرفت.

جعفرپور با اشاره به برنامه های جانبی این جشنواره ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور برگزیدگان رشته قرائت و طبیعت گردی و گرگان گردی و دیدار با آیت الله میبدی از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

مدیرکل اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: تمامی برگزیدگان این جشنواره به مرحله ملی با میزبانی وزارت بهداشت در نیمه دوم آبان ماه همزمان با هفته قرآن و عترت دانشگاه ها در دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران معرفی خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار