مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن :

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن از تمدید حضور قایقرانی ملی پوش این شهرستان در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: عادل مجللی تا 19 مهرماه در اردوی آماده سازی حضور خواهد داشت.

تمدید حضور قایقرانی ملی پوش بندرترکمنی در اردوی تیم ملی

به گزارش گلستان24؛علی روشن شمال ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مجللی به همراه سایر ملی پوشان تیم های ملی کایاک و کانوی بزرگسالان تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در چین در این اردو حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: این تصمیم با نظر الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی تیم ملی گرفته شده است و علاوه برعادل مجللی ،علی اجاقی، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و دامون صادقی نیز در این اردو حضور خواهند داشت. 
به گزارش ایرنا اردوی ششم ملی پوشان از 11 شهریور تا اول مهرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شده بود.
عادل مجللی مقدم فومنی متولد 1372 در بندرترکمن واقع درغرب گلستان است، وی چند روز قبل مدال برنز رقابت های جهانی جمهوری چک را برای ایران به ارمغان آورد.
مجللی مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی 500 متر در سال 2011، مدال طلا و برنز رقابت های آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی 100 و 500 متر در سال 2013 و مدال برنز آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو200متر را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک ریو دوژانیرو برزیل حضور داشت. 
بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است و به علت همجواری با سواحل خزر گرایش به ورزش قایقرانی و سایر ورزش های حوزه آب در این شهرستان زیاد می باشد، بندرترکمن دو هزار و 800 ورزشکار بیمه شده ،دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار