در پی قطع برق برخی مناطق گرگان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با تائید قطع برق در برخی مناطق شهر گرگان در پی بارش های رگباری شب گذشته ،گفت: قطع و وصل شدن برق پس از باران امری طبیعی است که نه تنها در استان و کشور بلکه در دیگر کشورها نیز دور از انتظار نیست.

شبکه برق استان در تابستان قطعی نداشته است

به گزارش گلستان24؛علی اکبر نصیری بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود سه ماه است که بارش شدیدی بویژه در مرکز استان نداشتیم واین مساله باعث نشستن گرد و خاک روی مقره های فشار متوسط شده و زمینه برای قطع برق به هنگام باران فراهم بود.
به گفته وی؛ در بارش های شدید دوشنبه شب، مقره ها آبزده شد و موجب قطعی موقت برق در برخی مناطق گردید که در مدت زمان کوتاهی مشکل رفع و برق برقرارشد.
نصیری بیان داشت: هم اینک نیز در مناطق محدودی از استان شاهد قطع خطوط برق هستیم که نیروهای امداد شبکه در حال تلاش برای وصل مجدد آن هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان همچنین اظهارداشت که شبکه برق استان در تابستان قطعی نداشته است.
وی پیش از این گفته بود که این شرکت 670 هزار مشترک دارد که برق مورد نیاز آنان از طریق پنج پست انتقال و 30 پست فوق توزیع تامین می شود و 218 فیدر 220 کیلوولتی وظیفه توزیع برق را برعهده دارند. 
او همچنین شبکه توزیع برق استان را 14 هزار کیلومتر اعلام کرده بود.
در استان گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت در یکهزار و 75 روستا و 30نقطه شهری سکونت دارند.
بارش های رگباری که از عصر دوشنبه در نقاط مختلف گلستان آغاز شد، امروز نیز به تناوب در برخی شهرستان ها ادامه دارد، این باران ها باعث قطع برق و بروز سیلاب در بعضی از مناطق شده که اقدامات امداد رسانی و رفع مشکلات در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار