مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بارندگی شب گذشته خسارتی نداشته است .

بارندگی دیشب خسارتی نداشته است

به گزارش گلستان24؛ صادقعلی مقدم مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در رابطه با بارندگی شب گذشته در این استان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: شب گذشته در سراسر استان بارندگی داشته ایم اما تمرکز بیشتر بارندگی در سمت غرب استان یعنی در مناطق کردکوی و بندرگز بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بارندگی در برخی از مناطق انسداد مسیرها را داشتیم که طور مثال فرماندهی گرگان برای جلوگیری از اتفاق ناگوار چند ساعتی مسیر را مسدود کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در ادامه افزود: در کردکوی حجم بارندگی مقداری زیاد بود و تردد در جاده چند ساعتی با احتیاط صورت می گرفت.

مقدم با بیان این که این بارندگی به طور کل مشکل غیرمتعارفی به وجود نیاورده است، گفت: این بارندگی قاعدتا نباید به هیچ خانه ای آسیب بزند اگر خانه ای مشکل فنی دارد نباید به عنوان آمار خسارات بارندگی حساب کرد.

وی تصریح کرد: در صورت هرگونه خسارتی بر اثر بارش یا سیل آن خسارت از سمت ما اعلام خواهد شد اما این نوع بارندگی یک بارندگی متعارف بوده و خسارات خاصی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان همچنین در رابطه با این موضوع که برخی از خانه ها خسارت دیده اند یا خیر گفت: گزارشی در رابطه با خسارات خانه ها نداشتیم و اگر خانه ای خسارت پیدا کرده است از لحاظ فنی مشکل اساسی داشتند و این موضوع را عملا تایید نمی کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار