مدیر حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه از توابع شهرستان گمیشان دراستان گلستان گفت: با توجه به حضور برادران شیعه و سنی در دوران خدمت مقدس سربازی، هیچ مکانی مانند نیروهای مسلح و پادگان نمی تواند نماد وحدت و برادری را ایجاد کند.

گلستان،ایران کوچکی می باشد که برادری در آن به بهترین وجه ممکن ملموس می باشد

به گزارش گلستان24؛ آخوند عبدالجبار میرابی روز سه شنبه در جمع کارکنان و فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 سردار شهید اسدالله متاجی گرگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: استان گلستان نه تنها نماد بارز اتحاد، همدلی در کشور بلکه در جهان است و به تعبیر امام خامنه ای، ایران کوچکی می باشد که برادری و برابری در آن به بهترین وجه ممکن ملموس می باشد.
وی تصریح کرد: امروز اتحاد تشیع و تسنن بی نظیر است و این خاری در چشمان دشمنان بوده و این شوکت و عظمت آنان را ذلیل کرده است و به عنوان یک نعمت الهی باید قدر این وحدت را بدانیم.
این روحانی اهل سنت عنوان کرد: امروز فرماندهی نیروهای مسلح نماد عزت، اقتدار و خوبی ها است و امروز در کشور صف برادری و برابری ایران در جهان بی نظیر است.
آخوند میرابی گفت: دشمن از ما غفلت می خواهد تا تشیع و تسنن را از هم جدا کند و به اهداف و برنامه های خود برسد.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه با تاکید بر برادر بودن همه مسلمانان تاکید کرد: امروز همه باید مراقب توطئه دشمنان باشیم، زیرا آنان می خواهند به وحدت، اقتدار و سربلندی ما آسیب وارد کنند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار