فرمانده سپاه گالیکش در یادواره شهدا «قاسم‌آباد»؛

فرمانده سپاه گالیکش بابیان اینکه حضرت امام (ره) این انقلاب را باهمت مردم تأسیس و شکل دادند، گفت: هدف از این تفکر صدور انقلاب بود،امروزه خیلی از کشورهای اسلامی و آزاداندیش دنیا جمهوری اسلامی را الگو قرار داده‌اند.

نهضت عاشورا و کربلا حاصل یادواره‌های شهداست

به گزارش گلستان24؛به نقل از نیلکوه، سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی در یادواره شهید والامقام روستای «قاسم‌آباد» اظهار داشت: مطمئناً برکاتی که در دفاع مقدس، نهضت عاشورا و کربلا و تناسبی که بین این دو فرهنگ و تفکر وجود دارد حاصل این یادواره‌های شهدا و این برنامه‌های معنوی و مذهبی است.

 

وی یادآور شد: در طول دفاع مقدس بالغ‌بر 250 هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که این حاصل آن عظمت و اقتدار امروز ماست،شهدای ما همان‌هایی هستند که درراه امام حسین علیهم‌السلام و در مسیر ولایت و رهبری و انقلاب ماندند.

سرهنگ قاضوی با اشاره به اینکه شهدا از روز اول از جان و مال و ناموس برای دفاع از اسلام و قرآن گذشتند، ابراز کرد: اینان کسانی بودند که درصحنه‌ی نبرد شبیه آن 72 تن یار باوفای امام حسین علیهم‌السلام در کربلا بودند، آن‌ها از امام حسین علیهم‌السلام ویاران باوفایش درس و الهام گرفتند تا به امثال ما آسیب و گزندی نرسد.

وی بابیان اینکه به گفته‌ی پیامبر اکرم صلوات الله علیها سه گروه در روز قیامت شفاعت می‌کنند و شفاعتشان هم پذیرفته می‌شود، گفت: گروه اول انبیاء و ائمه هستند که اگر کسی را شفاعت کنند در این دنیا و آن دنیا سربلند می‌شوی، دوم علما هستند که خداوند شفاعت آن‌ها را می‌پذیرد و گروه سوم شهدا هستند که در جایگاه انبیاء و علما قرار دارند، زیرا ارزش زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و این مجالس و محافل و یادواره‌های شهدا برای ارج نهادن به مقام شهداست، لذا قدر خودمان را بدانیم که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این ارزشمند است.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش؛ ما شهدای زیادی را در طول دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردیم و خداوند می‌فرماید آن‌ها نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و اگر نگاه ما به شهدا این باشد که آن‌ها مرده‌اند ما خطا و اشتباه کرده‌ایم، چراکه شهدا ناظر و بر اعمال من و شما هستند، امروز الحمدالله به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و مردم خوب جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آرامش و اقتدار قرار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی شروع به دشمنی با ملت ایران کردند و بالغ‌بر100 توطئه بزرگ و کوچک را از قبیل ترورها و تجزیه‌طلبی‌ها، اختلافات قومی و قبیله‌ای، تحریم‌های فلج‌کننده و... را علیه کشور ما رقم زدند، تمام این‌ها ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی بوده است، هدف آن‌ها گرفتن ماهیت ما بود.

قاضوی اظهار داشت: درحالی‌که صدام در آغاز جنگ تحمیلی وعده رسیدن یک‌هفته‌ای به تهران را می‌داد تصور نمی‌کرد جوانان و بسیجیان با دست‌خالی هشت سال در مقابل کشوری که توسط 55 کشور بزرگ دنیا اعم از حمایت‌های مالی و تجهیزات و ابزار و امکانات می‌شد بایستند و درعین‌حال حتی یک وجب از خاک سرزمین ما را نتوانستند تصرف کنند، چراکه اگر این مردم نبودند این انقلاب تا این مسیر و این مرحله نمی‌رسید،این را به برکت این نظام و انقلاب و به برکت خون شهدا داریم، شهدا درس‌های بسیار به بشریت دادند.

وی بابیان اینکه حضرت امام (ره) این انقلاب را باهمت مردم تأسیس و شکل دادند، بیان داشت: هدف از این تفکر صدور انقلاب بود،امروزه خیلی از کشورهای اسلامی و آزاداندیش دنیا جمهوری اسلامی را الگو قرار داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: ملت ما دفاع مقدس را یک ارزش و یک گنجینه می‌داند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های آن تا آخرین قطره خون می‌ایستد،چراکه تفکر ما برگرفته از عاشورا و کربلاست، تفکر ما برگرفته از شهدا و خون شهداست و انشالله در این مسیر ثابت‌قدم بمانیم و قدر شهدا را بدانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار