پیام مشترک علمای اهل سنت استان گلستان در خصوص روز قدس؛

علمای اهل سنت استان گلستان ضمن تاکید بر پیام حضرت امام (ره) در خصوص روز قدس، خواستار حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی بزرگ شدند.

روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است/ همه ی مردم باید برای حمایت ازمردم فلسطین در این راهپیمایی شرکت کنند

به گزارش گلستان 24، فردا جمعه2 خرداد آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان می باشد،روزی که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به نام روز قدس نام گذاری شد.

در این روز مردم کشور با زبان روزه به خیابان ها می آیند تا با شعارهای خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند و ماهیت رژیم منحوس صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند.

در استان گلستان نیز مردم اهل سنت و اهل تشیع با یکدیگر و با وحدت مثال زدنی خود فرمان امام عزیز را لبیک می گویند و با دادن شعار های کوبنده خواهان پایان ظلم این رژیم غاصب هستند.

از همین رو برخی علما و بزرگان اهل سنت استان گلستان در پیام ها و گفت و گو هایی که با خبرنگار گلستان24 داشتندبر حضور حداکثری مردم اهل سنت و اهل تشیع در این راهپیمایی بزرگ تاکید کردند.

آخوند ناصر قزل امام جمعه قازانقایه در همین رابطه به خبرنگار ما گفت:با توجه به این که طبق فرمان امام راحل(ره) جمعه ی آخر  مبارک رمضان  روز قدس می باشد، مردم استان همه ساله به پیروی از امام خود در این برنامه و راهپیمایی دینی ومذهبی شرکت می کنند.

او ادامه داد: راهپیمایی امسال با راهپیمایی سال های قبل تفاوت دارد زیرا که مردم می بینند که دشمنان کوردل و مسلمانانی که راه خودرا گم کرده اند و گرفتار افراط و تفریط شده اند به جای این که قلب دشمن راه نشانه بگیرند قلب یکدیگر راه نشانه گرفته اند.

وی اظهار کرد: ما مردم مسلمان ایران امسال با این نیت در راهپیمایی  روز قدس شرکت می کنیم که به منحرفین و افراطیون نشان دهیم که ما مسلمانان یک دشمن واحد داریم به نام اسرائیل وصهینویسم.

آخوند قزل با تاکید بر ایستادگی در مقابل دشمنان تصریح کرد:اگر کسی رگ و غیرت اسلام در وجودش است به جای آنکه اسلحه خود را به سوی مردم مسلمان بگیرد به طرف دشمن واقعی خود بگیرد، و ما با این هدف در راهپیمایی شرکت می کنیم که این موضوع را به تمامی جهانیان اثبات کنیم.

آخوند حاج الهی از علمای فرهیخته ی کریم ایشان نیز حضور مردم را در راهپیمایی روز قدس پیرو فرمان امام (ره) دانست و گفت:،مردم اهل سنت در این روز بزرگ به خیابان ها می آیند و در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و با شعار های کوبنده خود خواستار نابودی رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

این عالم اهل سنت اساس شکل گیری روز قدس را بر پای عشق مسلمانان به وحدت و همچنین مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود:مردم در این روز باید لب بیک گویان به فرمان حضرت امام خمینی (ره)برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین که در ظلم به سر می برند در این راهپیمایی شرکت کرده و از مردم مسلمان ظلم دیده حمایت کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار