مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: دفاتر و پروژه‌های گردشگری در سطح استان گلستان بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افتتاح خواهد شد.

برگزاری مراسم افتتاح پروژه‌های گردشگری بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گلستان

به گزارش گلستان 24؛ ابراهیم کریمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته میراث‌فرهنگی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: دفاتر و پروژه‌های گردشگری در سطح استان گلستان بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افتتاح خواهد شد.

وی با تبریک آغاز هفته میراث‌فرهنگی تصریح کرد: در اولین روز از هفته میراث‌فرهنگی قرار داریم که در این هفته برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار دادیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ابراز کرد: سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داریم که این هفته مصادف با هفته گردشگری است که به دلیل تقارن با ایام محرم‌الحرام تلاش کردیم برنامه‌هایی که با این ایام تناسب ندارد را از دستور کار خارج کردیم و بعد از ایام عاشورا و تاسوعا مراسم افتتاحیه را در سطح استان گلستان داشته باشیم.

* برگزاری مراسم افتتاح پروژه‌های گردشگری بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گلستان

 کریمی درخصوص فرودگاه کلاله ابراز کرد: جلسه‌ای در راستای فرودگاه کلاله در شهرستان کلاله برگزار کردیم که با دفاتر خدمات مسافرتی، نمایندگان مجلس و فرمانداران شرق استان گلستان برنامه‌ریزی جدی صورت گرفت و امیدواریم در راستای تداوم پروازهای هوایی فرودگاه کلاله به نتیجه مثبتی برسیم.

وی در خصوص افتتاح پروژه‌های گردشگری در استان گلستان خاطرنشان کرد: قرار است بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم افتتاح پروژه‌های گردشگری را در سطح استان گلستان برگزار کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از افتتاح چندین هتل و مرکز پذیرایی و خدماتی در سطح استان گلستان خبر داد و افزود: بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افتتاح چندین هتل، مرکز پذیرایی، خدماتی و دفاتر مسافرتی را در سطح استان گلستان خواهیم داشت.

کریمی ابراز کرد: بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برگزاری چندین همایش در سطح شهرستان‌های استان گلستان را خواهیم داشت.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار