فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: به برکات همین عزاداری‌ها است که سال به سال شور و شعور مردم نسبت به نهضت عاشورا افزایش می‌یابد.

برگزاری برنامه «رهروان زینبی» به همت خواهران بسیجی گرگان

به گزارش گلستان 24؛ سیدعلی مهاجر مهاجر پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ عزاداری تاسوعای حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز در دارالمومنین گرگان علاقمند به اهل بیت با حضور باشکوه خود در اجتماع تاسوعای حسینی ثابت کردند که همیشه در مسیر ولایت هستند و تن به هیچ ذلتی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ۵ هزار نفر در راهپیمایی تاسوعای حسینی حضور داشتند، تصریح کرد: امروز هر حرکتی انقلابی که با هوشیاری مردم در جامعه اسلامی انجام می‌شود در امتداد حرکت دفاع مقدس و جنگ نرم است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: مردم مردم و ولایت‌مدار گرگان با حضور انقلابی خود در مراسم عزاداری امام حسین (ع) و تاسوعای حسینی حضور شرکت در زیر بیرق حضرت عباس علیه السلام عشق و ارادت خود را به ساحت امام حسین(ع) نشان دهند و بار دیگر بر بعیت خود با آرمان‌های بلند شهدا و امام شهدا تاکید کردند.

مهاجر با اشاره به موجی که شهید حججی در جامعه ایجاد کرد، گفت: شهید حججی نیز یکی از جوانان عاشق اهل بیت، سربازان این مملکت و از افراد خوب و پاسداران انقلاب بود که در راه دفاع از آل البیت (ع) به شهادت رسید و با شهادت مظلومانه‌اش موجی بزرگ در جامعه ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار با ایثار جان خود ثابت کرد همواره پاسداران این مرز بوم آماده جانفشانی و سربازی از جایگاه ولایت و دفاع از این مرز و بوم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است، گفت: مدافعان حرم و شهیدحججی‌ها درس ایثار و شجاعت را در دستگاه عزاداری ابا عبدالحسین (ع) پرورش یافتند.

مهاجر با بیان اینکه به برکت خون امام حسین (ع) پیروزی جبهه حق را در شرایطی که دشمن جنگ نابرابر فرهنگی و نرم را شروع کرده شاهد خواهیم بود، افزود: به برکات همین عزاداری‌ها است که سال به سال شور و شعور مردم نسبت به نهضت عاشورا افزایش می‌یابد.
وی تاکید کرد: اگر در عزاداری‌های حسینی قلب خود را جلا ندهیم نمی‌توانیم در عرصه دیگر مانند کمک به مستضعفان، انفاق، دستگیری ایتام عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه در ایام محرم در قالب هئیت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان که همه مردم عزادار، همه ادارات و هئیت‌های عزاداری شهر گرگان جزء آن حساب می‌شوند هفت برنامه ویژه را در گرگان پیش‌بینی کردیم، اظهار کرد: 6 برنامه تاکنون برگزار شده و یک برنامه رهروان زینبی به همت بسیجیان خواهر شهرستان گرگان در روزهای آینده برگزار می‌شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار