مسؤل سازمان بسیج طلاب استان گلستان :

مسؤل سازمان بسیج طلاب استان گلستان گفت: عاشورای سال 61 هجری قمری و عاشورای سال 1388 از این جهت شبیه هم هستند که هر دو فتنه ای بزرگ را از سر جامعه اسلامی برطرف کردند .

در مکتب ابا عبدالله (ع) 2 عنصر شور و شعور وجود دارد

به گزارش گلستان24؛حجه الاسلام و المسلمین علیرضا ریاحی مسؤل سازمان بسیج طلاب استان گلستان در شب یازدهم محرم در جمع عزاداران حسینی هیئت حیدریون گرگان گفت:سناریو و نقشه ای پیچیده از دشمن در ماجرای فتنه سال 88 آشکار شد و افشای این جریان خطرناک و رسوایی سران آن به برکت عاشورای همان سال 88 بود، هنوز فتنه گران سال 88 توبه نکرده و از محضر ملت ، انقلاب و رهبری عذرخواهی نکرده اند و از رفتارهای براندازانه و خائنانه خود نادم نیستند .

وی ادامه داد: فتنه سال 88 به برکت بصیرت حسینی و حضور بموقع رهبر معظم انقلاب و جمعی از انقلابیون و تعداد اندکی از خواص خنثی شد ولی از بین نرفت، کسانی که در سال و ماه های اخیر به دنبال آزادی سران فتنه و رفع حصر هستند خودشان باید محاکمه بشوند چون هیچ ابراز ندامتی از سوی سران فتنه ننگین 88 دیده نشده است .

این مقام مسئول تاکیدکرد: در مکتب ابا عبدالله (ع) 2 عنصر شور و شعور وجود دارد . عنصر شور بر مدار احساس و عواطف و عنصر شعور بر مدار عقلانیت، عنصر انسان ساز و تاثیر گذار است . که این دو لازم و ملزوم هم هستند که باید با هم آمیخته بشوند.

ریاحی با اشاره به فرهنگ عاشورایی متذکر شد: در جامعه اسلامی ما عده ای دارند شور را تقویت می کنند و چگونه سینه زدن و مراسم برگزار کردن را تبلیغ و ترویج می کنند، اما نباید شور بدون محتوا ، شور بدون شعور را در جامعه رواج و گسترش داد . باید نهادها و دستگاه های متولی امر به این مساله توجه جدی کنند .

مسئول سازمان بسیج طلاب افزود: جامعه باید به این فهم و شعور برسد که چرا سینه می زنیم و برای چه کسی سینه می زنیم ؟ باید بدانیم که چرا و برای کی سینه می زنیم . شعور در مکتب امام حسین (ع) ، شهید محسن حججی ها را می سازد در این زمانه ای که دیگران آن دوران اوج دفاع مقدس نیست .

وی با بیان اینکه چه کسی گفته است که امام حسین (ع) طالب اشک ماست تصریح کرد: امام حسین (ع) طالب مغزهای فهمیده ماست ، طالب شعور و فهم و بصیرت بالای ماست، خاک بر آن لب و دهانی که از دعا کردن برای نایب امام زمان (عج) ابا و پرهیز می کند و می گوید من عادت ندارم که روی منبر برای کسی دعا کنم .این آدم از دعا برای شخصیتی که دنیا در مقابل عظمت و بزرگی او زانو زده است و نعمت عظیم امنیت ایران اسلامی مدیون اوست ، اجتناب می کند .

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار