امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان گفت: در آن شرایط و آن روز گار که فقط یک پوشش ظاهری از اسلام مانده بود سید الشهدا به دنبال حفظ دین و حقیقت اسلام بودند.

امام حسین چراغ راه هدایت و کشتی نجات است

به گزارش گلستان 24؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان( امروز 7 مهر) در خطبه های نماز جمعه گفت: خداوند از صفاتی لطیف برخوردار است که این صفات با چشم مادی دیده نمی شود.

 

وی افزود: خداوند خالق موجودات لطیف است و این عالم را از ذره ای با نام اتم خلق کرده که بسیار موررد توجه است که باید برای این همه ظرافت در برابر ذات اقدس الهی سر تعظیم فرود آورد.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: لطف خداوند همیشه شامل حال بندگانش می شود و آنقدر رحیم و مهربان است که حتی شیطان هم به لطف خداوند امیداور است، خداوند بندگان خود را دوست دارد و راه توبه را برای انسان ها باز نگه داشته است.

 

امام جمعه گرگان در خطبه های دوم  تصریح کرد: ایام عاشورا متعلق به امام حسین(ع) است که ایشان در پیشگاه ذات اقدس الهی از جایگاه ها رفیعی برخوردار هستند.

 

وی گفت:برخی بر این تفکر هستند که امام حسین به دنبال قدرت بود اما باید توجه داشت که اگر  کسی دنبال قدرت باشد هیچ گاه با 72 نفر در مقابل 30 هزار نفر ایستادگی نمی کند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: در آن شرایط و آن روز گار که  فقط یک پوشش ظاهری از اسلام مانده بود سید الشهدا به دنبال حفظ دین و حقیقت اسلام بودند.

 

وی اظهارداشت: برخی از علما های بزرگ اسلامی حقیقت را ندیدند و وهی افسانه زدند و اعتراض کردند، برخی ها که از شنیدن این حرف ها نسبت به امام حسین (ع)خوش شان نمی آید که توصیه میشود بروند خودشان را اصلاح کنند.

 

امام جمعه افزود: روز عاشورا امام حسین چند خطبه خواند شاید مردمی که در مقابلش جمع شدند از جاهلیت در بیایند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: حسین چراغ راه هدایت و کشتی نجات است.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار