معاون استاندار گلستان خبر داد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به خدمات گسترده بنیاد مسکن در گنبدکاووس، گفت: 11 هزار روستایی از تسهیلات کم‌بهره نوسازی مسکن استفاده کردند.

استفاده 11 هزار روستایی از تسهیلات کم‌بهره نوسازی مسکن/ هزینه در بنیاد مسکن سرمایه‌گذاری برای توسعه است

به گزارش گلستان 24 ، عبدالقدیر کریمی امروز در گنبدکاووس با اشاره به ایام عزاداری ما محرم و سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: ایشان یک شخصیت ممتاز عالم بودند که اگر در سیره زندگانی ایشان و یا حداقل به طور کامل حادثه عاشورا را با دقت و تدبر مطالعه کنیم می‌توانیم از ایشان و حرکت و قیام تاریخی ایشان درس‌های مدیریت، زندگانی، خانواده دوستی، استحکام و ثبات قدم را به صورت کامل بیاموزیم.

وی با اشاره به حضور معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گنبدکاووس و افتتاح مجتمع 66 واحدی مهستان، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سال‌هاست که در خط مقدم و پیشانی حرکت‌های سازندگی و آبادانی کشور قرار دارد و به صورت همه جانبه به توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها کمک می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گنبدکاووس از جمله دستگاه‌هایی است که مردم و مسوولان گنبدکاووس از عملکرد آن راضی هستند، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در گنبدکاووس با وجود محدودیت‌های اعتباری که داشته در حد توان خود به شکلی کاملا مناسب و عالی در پیشبرد اهداف دولت و نظام در این شهرستان به ویژه در روستاهای محروم خدمتگزاری کرده است.

کریمی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس بیش از 18 هزار سند را به مردم واگذار کرده است، ادامه داد: علاوه بر این نیز 11 هزار واحد مسکن روستایی نیز تسهیلات کم‌بهره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گنبدکاووس استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در تقسیمات اعتبارات تملک دارایی نیز امسال 17 میلیارد تومان به این بیناد در گنبدکاووس واگذار شده است، تصریح کرد: این 17 میلیارد معادل یک ششم کل اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان گنبدکاووس که به میزان 102 میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اعطای بودجه و اعتبارات به بنیاد مسکن به نوعی سرمایه‌گذاری مطمئن برای توسعه شهرستان دانست و گفت: احساس ما این است که در مجموعه سرمایه‌گذاری می‌کنیم که مدیرانی توانمند و همراه با نگاه دولت تدبیر و امید در آن مجموعه در حال فعالیت هستند که توانسته‎اند اعتماد مردم را نیز به دست بیاورند.

کریمی با تاکید بر اینکه افتتاح مجتمع مسکونی و تجاری 66 واحدی مهستان در گنبدکاووس توسط بنیاد مسکت انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات مثبتی است که در حوزه مسکن شهرستان رخ داده است، اضافه کرد: این مجتمع در موقعیت مکانی بسیار خوبی بنا شده است که امیدواریم این رویه تداوم داشته باشد که قطعا این‌گونه خواهد بود.

گفتنی است پروژه مجتمع 66 واحدی مسکونی و تجاری مهستان در خیایان امام رضا (ع) شهرستان گنبدکاووس روز سه‌شنبه هفت گذشته با حضور معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار