سرپرست محیط زیست گلستان:

سرپرست محیط زیست استان گلستان گفت: به دلیل اطلاعات نادرستی که داده شده بود اطلاعی از ضرب و شتم توله خرس پارک ملی گلستان نداشتیم.

اطلاعی از ضرب و شتم توله خرس پارک ملی گلستان نداشتیم

به گزارش گلستان 24 ، غلامرضا کریمی اظهار کرد: تازه مطلع شده ایم که توله خرس پارک ملی گلستان که ۱۳ شهریور ماه جانش را از دست داد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

وی افزود: به دلیل اطلاعات نادرستی که از سوی مسئول پارک ملی گلستان به ما داده شده بود، اطلاعی از ضرب و شتم توله خرس قهوه ای نداشتیم.

سرپرست محیط زیست استان با ضمن محکوم کردن ضرب و شتم حیوانات به ویژه از سوی کارکنان محیط زیست، تاکید کرد: به طور قطع این موضوع را پیگیری و بررسی می کنیم و با رئیس پارک ملی گلستان به دلیل ارسال اطلاعات نادرست به اداره کل محیط زیست و عاملان این ضرب و شتم برخورد می کنیم.

وی یادآور شد: مطابق اطلاعات رئیس پارک ملی گلستان، این توله خرس قهوه ای با هماهنگی تلفنی با کارشناس دامپزشکی با استفاده از سرنگ بیهوشی زنده گیری شده و بعد از انتقال به دامپزشکی کلاله تلف شده است.

نمی توان در مورد زمان مرگ اظهار نظر دقیق کرد

وی ادامه داد: کارشناسان دامپزشکی گلستان پس از نمونه برداری، به دلیل مشکوک بودن خرس به بیماری هاری دستور دفن لاشه را داده بودند و به دلیل همین موضوع لاشه حیوان کالبد شکافی نشد.

کریمی تصریح کرد: با انتشار فیلم ضرب و شتم توله خرس پارک ملی گلستان نمی توان در مورد زمان مرگ آن هم اظهار نظر دقیق کرد و با قاطعیت گفت که توله خرس در مسیر انتقال تلف شده است یا در همان پارک ملی گلستان به دلیل ضرب و شتم انجام شده، جان خود را از دست داده است.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار