سرپرست محیط زیست گلستان مطرح کرد

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: مسئول پارک ملی گلستان درباره مرگ توله خرس اطلاعات غلط به ما داده بود و با عاملان این حادثه برخورد می‌شود.

ضرب و شتم توله خرس در پارک ملی گلستان

به گزارش گلستان24؛به‌نقل از روابط‌عمومی محیط‌زیست گلستان، غلامرضا کریمی درباره مرگ توله خرس در پارک ملی گلستان اظهار داشت: مسئول پارک ملی گلستان درباره مرگ توله خرس اطلاعات غلط به ما داده بود و با عاملان این حادثه برخورد می‌شود.

وی درباره فیلم منتشر شده از برخورد ماموران محیط زیست با خرس در گالیکش تصریح کرد: ما نمی‌دانستیم ضرب و شتمی صورت گرفته و تازه مطلع شده‌ایم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان افزود: این بی‌اطلاعی ما نیز به علت اطلاعات غلطی بوده که از سوی مسئول پارک ملی گلستان به اداره کل محیط زیست استان داده شده و در این باره  با وی و عاملان این حادثه پس از تکمیل بررسی‌ها، حتما برخورد خواهد شد.

کریمی گفت: براساس موضوعی که ما اطلاع داشتیم، سرنگ بی‌هوشی با هماهنگی تلفنی با کارشناس دامپزشکی به سمت توله خرس شلیک شده و پس از انتقال به دامپزشکی کلاله‌شهر مجاور این پارک، جانش را از دست می‌دهد.

وی افزود: با وجود فیلمی که از این حادثه منتشر شده نمی‌توان تائید کرد که خرس در همان منطقه که ضرب و شتم صورت گرفته کشته نشده باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار