سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: از پیشگامان دفاع از حسین صادقلو (شهردار سابق گرگان) بودیم اما متاسفانه در ادامه کار باید جلوی اقدامات و فعالیت‌های وی را می گرفتیم.

پخش مستقیم صحن علنی شورای شهر گرگان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش گلستان 24؛ حسین ربیعی در جلسه ارائه برنامه داوطلبان تصدی جایگاه شهردار گرگان که در صحن شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شده بود، اظهار کرد: ما بنایی را ساخته بودیم که متاسفانه مجبور شدیم خودمان این بنا را تخریب کنیم.
به گفته وی، از اینکه مانع از ادامه فعالیت حسین صادقلو (شهردار سابق گرگان) شدیم، خوشحال نیستیم اما تمدید همکاری با حسین صادقلو نیازمند به بحث و رویکرد مجدد بود.
وی تصریح کرد: شهردار سابق بارها اقداماتی را بدون هماهنگی و دریافت مصوبه از شورای شهر گرگان انجام داده بود که تخلف محسوب می‌شود.

*پخش مستقیم صحن علنی شورای شهر گرگان در دستور کار قرار گیرد
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با ابراز خرسندی از پخش مستقیم جلسات ارائه برنامه داوطلبان تصدی جایگاه شهردار گرگان گفت: پخش زنده و مستقیم جلسات ارائه برنامه داوطلبان تصدی جایگاه شهردار گرگان برای اولین بار در کشور بود که از سوی شورای شهر گرگان انجام شد.
ربیعی تاکید کرد: در نظر است پخش مستقیم و زنده جلسات صحن علنی شورای شهر گرگان را در دستور کار قرار دهیم .
به گفته وی این حق مردم شهر گرگان است که از اقدامات و فعالیت‌های نمایندگانی که در پارلمان شهری انتخاب کرده‌اند، مطلع شوند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار