نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌شهرستان گنبدکاووس ‌آرامش و امنیت خوبی نسبت به دیگر شهرستان‌های هم‌تراز خود دارد.

گنبد، با تلاش و همکاری نیروی انتظامی و مردم از امنیت خوبی برخوردار است

به گزارش گلستان 24؛ قره‌جه طیار ظهر امروز در دیدار فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی با فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: نیروی انتظامی, تابلو و ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم بیشترین برخورد را با نیروی انتظامی دارند و رضایت مردم از نیروی انتظامی, رضایت از نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: تلاش داریم همان‌گونه که کادر نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان کوشش می‌کنند ما نیز در ارتقاء وضعیت معیشتی این نیروها در مجلس شورای اسلامی, فعالیت‌هایی انجام دهیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به وجود اقوام و مذاهب مختلف در شهرستان گنبدکاووس, با تلاش و همکاری نیروی انتظامی و مردم, استان گلستان ,به ویژه شهرستان گنبدکاووس از امنیت خوبی برخوردار است.

طیار تصریح کرد: ما باید قدر امنیت و سلامتی خود را بدانیم و با توجه به ناامنی‌های کشورهای همسایه شکرگذار امنیت حاکم بر کشور باشیم.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این دیدار اظهار داشت: با توجه به 145 کیلومتر مرز مشترک شهرستان گنبدکاووس با کشور ترکمنستان و به علت حساسیت‌های خاص و نگاه امنیتی و دولتی, شهرستان گنبدکاووس از آرامش و امنیت خوبی نسبت به دیگر شهرستان‌های هم تراز خود دارد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: با توجه به حساسیت فوق‌العاده شهرستان, ایجاد آرامش و امنیت در این شهرستان ویژگی و پیچیدگی خاص خود دارد و نیاز به درایت و هوشمندی و نگاه مدیریتی خاص دارد که خوشبختانه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و همکارانشان با تلاش به این امنیت دست یافتند.

کریمی تصریح کرد: با توجه به رضایت مردم از برخورد و عملکرد نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس به نظر می‌رسد که نیروی انتظامی در انجام وظایف و تکالیف خود موفق بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: بنا به سفارش مقام معظم رهبری باید ما خادمان نظام جمهوری اسلامی نسبت به مردم عزیز در هر شرایطی مهربان و صبور باشیم.

کریمی یادآور شد: گاهی مردم به علت مشکلات و مسائل و درگیری‌های روزمره, ممکن است برخورد مناسبی با نیروهای دولتی نداشته باشند, اما ما وظیفه داریم در برابر آنها صبور و مهربان باشیم و تکریم و احترام به آنان به ویژه سالمندان را فراموش نکنیم.

سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این دیدار اظهار داشت: امید داریم با ارائه عملکرد خوب و مثبت در نیمه دوم سال جاری, همچون نیمه نخست, برگ زرینی در جهت ارائه خدمت به مردم خلق کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: آنچه برای ما مهم و حیاتی است ایجاد امنیت است و معتقدیم در مسیر کار فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که امید داریم با احصاء کاستی‌ها بتوانیم مشکلات را تا پایان سال برطرف سازیم.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار