فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 77 درصد وقوع سرقت‌ها در این استان خبر داد و گفت: در 6 ماه نخست امسال، کشف انواع مواد مخدر در این استان 56 درصد افزایش داشته است.

کشف 77 درصد وقوع سرقت‌ها در گلستان/ امنیت گلستان حاصل وحدت اقوام است

به گزارش گلستان 24 ؛ علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است که روز به روز انقلاب اسلامی در دنیا اقتدار بیشتری را کسب می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود آنکه در اطراف کشور عزیزمان ایران فتنه‌های مختلف و ناامنی‌های شدیدی وجود دارد اما با تلاش تمامی جهادگران عرصه نظم و امنیت و هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی، کشورمان از امنیت زبانزدی برخوردار است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اگر مدافعان حرم نبودند امروز ما باید در همدان و کرمانشاه با داعش مبارزه می‌کردیم.

جاویدان تاکرد کرد: اگر امنیت نباشد هیچ جامعه‌ای از هیچ نظر پیشرفت نخواهد کرد و در کشور ما نیروی انتظامی رکن اصلی حفظ امنیت و نظم در جامعه است.

وی افزود: باب شهادت در نیروی انتظامی همیشه باز است و همه کارکنان نیروی انتظامی با تمام توان و با اعتقادات و توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: تولید و گسترش امنیت یک موضوع جمعی است که همه ارکان یک جامعه باید در تولید و حفظ آن تلاش کنند.

جاویدان گفت: به طور قطع اگر موضوعات و آسیب‌های اجتماعی رعایت نشود جرائم، ناهنجاری، اعتیاد و در مجموع آسیب‌های اجتماعی گسترش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: همه سازمان‌ها و نهادها در راستای کنترل آسیب‌های اجتماعی وظیفه دارند و اگر اقدامات همه جانبه مردم و دستگاه‌ها در کنار اقدامات پلیس باشد به طور قطع حل آسیب‌های اجتماعی با سرعت و کیفیت بهتری صورت می‌گیرد و جرائم نیز به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به وجود اقوام مختلف در استان گلستان گفت: خوشبختانه وحدت و انسجام اقوام در این استان زبانزد خاص و عام است و امنیت و آرامش در این استان حاصل همین وحدت است.

جاویدان در پایان ابراز کرد: خوشبختانه با تلاش همه مردم و وجود این وحدت و اقدامات خوب امامان جمعه و جماعات و بزرگان اقوام و طوایف در کنار کاهش وقوع جرائم خشن و جرائم جنایی، شاهد کشف 77 درصد سرقت‌ها و افزایش 56 درصدی کشف مواد مخدر بوده‌ایم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار