حجت الاسلام مهدی انتصاری:

حتی در واقعه عاشورا، که کتیبه های امام حسین را آتش زندند و پاره کردند،کف زدند و شادی کردند و با این حال سران فتنه، بجای محکوم کردن، از آن ها حمایت کردند و از مومنین خواندند.ما نمیتوانیم آن ها را بخشیم.نظام نمیتواند آن ها را ببخشد. اگر ببخشیم جواب آن خون های ریخته شده را چه کسی خواهد داد؟ما خواهان حداقل محکومیت برای سران فتنه و اعدام آن ها در ملا عام هستیم!

ما خواهان حداقل محکومیت برای سران فتنه و اعدام آن ها در ملا عام هستیم!

حجت الاسلام مهدی انتصاری، فعال فرهنگی استان گلستان،در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، کار سران فتنه را گناهی نا بخشودنی دانست و افزود: کاری که سران فتنه کردند کار کوچکی نبوده است. مجازات آن ها خیلی بالاتر از این هاست. تا امروز هم مورد لطف نظام و رهبری واقع شده اند زیرا جرمی که آن ها مرتکب شده اند مجازاتی جز اعدام ندارد.

IMG  (5)

انتصاری با بیان این که سران فتنه جرم کمی مرتکب نشده اند، گفت: حضرت امام (ره) جمله معروفی دارند که می فرمایند حفظ نظام از اوجب واجبات است. این به این معناست که نه تنها حفظ نظام واجب است، بلکه وقتی در بین چند واجب قرار می گیریم، از دیگر واجبات با اهمیت تر است و به گفته رهبر معظم انقلاب، سران فتنه، نظام جمهوری اسلامی را تا لبه پرتگاه بردند. آیا گناهی از این هم بالا تر است؟

وی سران فتنه را مسبب امیدواری دشمن به شکست نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: ما جوان های زیادی را در این فتنه از دست دادیم. چه آن هایی که برای دفاع از نظام و انقلاب در مقابله با فتنه گر ها شهید شدند و چه آن هایی که در این ماجرا اغفال شدند و کشته شدند. همه شان فرزندان ما بودند، جوانان ایران بودند. جواب این خون ها را چه کسی می خواهد بدهد؟ چگونه آن ها را ببخشیم؟

 

5trytry

مهدی انتصاری با اشاره به حرف رهبری که فرمودند سران فتنه حتی یک بار هم از کار خود ابراز ندامت و پشیمانی نکردند، گفت: حتی در واقعه عاشورا، که کتیبه های امام حسین را آتش زدند و پاره کردند، کف زدند و شادی کردند، سران فتنه، بجای محکوم کردن، حمایت کردند آن ها را و از مومنین خواندند. ما نمیتوانیم آن ها را بخشیم.نظام نمیتواند آن ها را ببخشد. اگر ببخشیم جواب آن خون های ریخته شده را چه کسی خواهد داد؟ ما خواهان حداقل محکومیت برای سران فتنه و اعدام در ملا عام هستیم!

IMG  (6)
حجت الاسلام انتصاری، درباره حماسه 9 دی یادآور شد: شاید تا قبل از واقعه عاشورا گروهی از مردم فکر می کردند که آن ها جزو ملت  هستند، ولی بعد از آن که فهمیدند آنها با دشمن هم کاسه و هم پیاله هستند، و آب به آسیاب دشمن می ریزند، خطی و مشی مردم عوض شد. وقتی فهمیدند که سران فتنه با ولایت نیستند و می خواهند از آن جدا شوند، مردم ولایت مدار ایران مثل همیشه در صحنه حاضر شدند با بصیرت از فتنه گران برائت و بیزاری جستند.

ارسال نظر

  • هادی
    1

    احسن به حاج مهدی هیءت حسین جان

    • مهدی
      0

      تند روی در همه جا محکوم است. ایشان قاضی هستن که حکم کرده اند؟ این چه استدلالیه؟آنها باید محاکمه شوند اما قبل از محاکمه حکم نکنیم...

  • ناشناس
    0

    خوب اگر موسوي كروبي رو اعدام كنند بيشك مردم آروم نخواهند نشست شايد بهانه اي باشه براي مردم كه كاره حكومت رو يك سره كنند
    آره عزيز علت آن است كه تا حالا حكومت جرعت به اين كارو نداشت و نخواهد داشت

    • ناشناس
      0

      یعنی خوشم میاد که بعضی ها چه دل خوشی دارن

آخرین اخبار