امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان گفت: تقدیم 13 هزار شهید نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و در راه برقراری نظم و امنیت در جامعه نشان از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

13 هزار شهید انتظامی نشان از اقدامات خالصانه و مجاهدانه پلیس است

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه امروز گرگان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان نهادی است که مسئولیت سنگین برقراری نظم و امنیت در کشور را بر عهده دارد و با تمام توان با شرارت‌ها و تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: تقدیم 13 هزار شهید نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و در راه برقراری نظم و امنیت در جامعه نشان از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: به طور قطع نیروی انتظامی به تنهایی در اجرای ماموریت‌ها و تولید و گسترش نظم و امنیت موفق نخواهد بود بلکه همراهی مردم در این راه، یک اصل مهم و اساسی است.

نورمفیدی با اشاره به توجه دولت‌ها به مناطق روستایی پس از پیروزی انقلاب، گفت: باید تلاش کنیم شرایط به گونه‌ای باشد که مردم روستا به شهرها کوچ نکنند و متاسفانه هنوز باقی‌مانده پول خرید گندم کشاورزان پرداهت نشده است که باید در این راستا دولت تلاش بیشتری کند.

وی تاکید کرد: زندگی کشاورزان وابسته به کشاورزی است و اگر پول آنها به موقع پرداخت نشود به طور قطع مردم با مشکل مواجه می‌شوند و معیشت آنها مختل خواهد شد.

امام جمعه گرگان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم در جامعه، تصریح کرد: در این شرایط، فشار آوردن به مردم برای پرداخت مالیات مناسب نیست و ان امر باعث نارضایتی مردم می‌شود.

نورمفیدی با اشاره به وضعیت منطقه و سفر رئیس جمهور به کشور ترکیه گفت: مسائل مردم مسلمان جهان به همه مسلمانان مرتبط است و نباید نسبت به مسائل بی‌تفاوت بود.

وی افزود: اجرای همه‌پرسی در کردستان عراق موضوع خطرناکی است زیرا به طور کامل مشخص است که پست این موضوع، اسرائیل قرار دارد و کشورهای ایران، ترکیه و غراق باید با هوشمندی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

نورمفیدی در پایان ابراز کرد: اسرائیل به دنبال این است که یک یک فتنه دیگری را در منطقه ایجاد کند تا به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار