جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: بسیاری از جوانان نسل‎های سوم و چهارم انقلاب اسلامی چهره نفاق را شناختند و همین جوانان حماسه نهم دی ماه را پدید آوردند.

جوانان با شناخت چهره نفاق، حماسه 9 دی را پدید آوردند

علی‌اکبر جاویدان در جمع کارکنان پایور و وظیفه انتظامی استان گلستان اظهار کرد: 9 دی، روز میثاق امت اسلامی با ولی‌ امر مسلمین است و این دستاورد مومنانه حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی‎های ملت ایران اسلامی است.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: در فتنه سال 1388 بسیاری از جوانان نسل‎های سوم و چهارم انقلاب اسلامی چهره نفاق را شناختند و همین جوانان حماسه نهم دی ماه را پدید آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: امروز در فرا رسیدن سالروزی دیگر از حماسه نهم دی ماه ما سربازان ایران اسلامی همچون گذشته آمادگی خود را برای ایفای نقش برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی تحت زعامت مقام معظم رهبری اعلام داشته و در وادی ایمان و حماسه و بصیرت ثابت قدم خواهیم بود.

جاویدان در بخش دیگری با اشاره به تلاش‎های صادقانه و خدمت پرافتخار تمامی جوانان ایران اسلامی در لباس مقدس سربازی و با تقدیر از تلاش‎های سربازان نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد: دوران خدمت سربازی و به خصوص خدمت در نیروی انتظامی یکی از دوران‎هایی است که هر فرد با سپری کردن آن می‎تواند به توانمندی‎هایی دست یابد که با نظم دادن آن در زندگی شخصی، می‎تواند در رسیدن به اهداف و آرزو‎ها موفق‎تر باشد.

وی افزود: نظم و انضباط یکی از اصول اساسی در نیروهای مسلح و به خصوص در نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه در خصوص رعایت و عمل به نظم در مراتب درون‎سازمانی تاکید فراوان دارد تا بتواند در انجام ماموریت‎ها موفق و با اقتدار عمل کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: دوران خدمت سربازی دوران خودسازی، بالا بردن قدرت تصمیم‎گیری و اعتماد به نفس و دوران کسب تجربه برای مدیریت زندگی است.

جاویدان اضافه کرد: دوران سربازی بهترین دوران کسب معرفت و دوری جستن از لذت‎های دنیوی است و اگر هر فرد بتواند از این دوران بهترین استفاده را ببرد می‎تواند در زندگی شخصی، با توکل به خدا و به کارگیری تجربه‎های به دست آمده مشکلات دنیا را پشت سر گذاشته و آخرت خود را با عمل صالح در زندگی بسازد.

وی متذکر شد: دوران خدمت سربازی دوران شکوفایی استعدادها و کسب تجربیات گرانمایه‎ برای مدیریت در زندگی است و این دوران می‎تواند سرنوشت هر فرد را مشخص کند.

جاویدان در پایان گفت: امیدوارم جوانان این مرز و بوم در این دوران بهترین استفاده را ببرند و در آینده زندگی موفق و همانند دوران سربازی پر افتخار و سربلند باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار