دختران دونده گلستان در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در مجموع هشت مدال طلا، نقره و برنز بدست آورند، این استان در سطح باشگاهی نماینده ای نداشت.

درخشش دختران دونده گلستانی در مسابقات دومیدانی

به گزارش گلستان 24؛مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آیلین بابکی و ثریا قلیچ نیازی از دختران دو ومیدانی کار این شهرستان موفق شدند هر کدام دو مدال کسب کردند.
علی روشن شمال افزود: قلیچ نیازی در رشته های پرش سه گام و پرتاب نیزه دو مدال نقره بدست آورد وبابکی نیز در رشته های پرش ارتفاع و پرش طول به ترتیب دو مدال نقره و برنز را برگردن آویخت.
وی ادامه داد: وجود پیست تارتان مناسب باعث شده که ورزشکاران متعددی در حوزه دو ومیدانی در بخش دختران و پسران در بندرترکمن فعالیت کنند وحتی از شهرستان های همجوار نیز برای استفاده از امکانات ورزشگاه قاندومی به این شهر سفر می کنند 
ازسوی دیگر براساس گزارش فدراسیون دو ومیدانی؛ دیگر دختران دونده گلستان نیز در این رقابت ها چهار مدال بدست آوردند و مجمع مدال های استان را به عدد 8 رساندند.
در این پیوند امینه کشیری و لیلا کوهکن از کردکوی در رشته پرتاب چکش دو مدال طلا و برنز کسب کردند و جواهر زمانی از گنبد کاووس در رشته های پرش طول و پرش سه گام دو مدال طلا بدست آورد.
به گزارش ایرنا چند سالی است که دوندگان دختر و پسر گلستان در قالب باشگاه های دیگر استان ها در مسابقات شرکت می کنند
مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان از صبح چهارشنبه12 مهرماه آغاز شد و روز پنجشنبه با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پایان یافت.
تیم دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نایب قهرمان شد وصبا بتن اصفهان نیز به عنوان سومی دست یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار