مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن:

دختران دونده گلستان در مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی بانوان ایران موفق به کسب دومدال طلا ، سه نقره و یک برنز شدند.

درخشش ورزشکاران زن گلستانی در رقابت های دو و میدانی

به گزارش گلستان24؛مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ثریا قلیچ نیازی از بندرترکمن در رشته های پرش سه گام و پرتاب نیزه دو مدال نقره بدست آورد.
علی روشن شمال افزود: در بخش بانوان لیگ طلایی و در مرحله دوم ثریا قلیچ نیازی از بندرترکمن با پرشی بطول 11 مترو 68 سانتیمتر به مدال نقره رسید و جواهر زمانی دیگر دونده گلستانی این رشته از گنبدکاووس با پرشی بطول 12 متر و 35 سانتیمتر به گردن آویز طلا رسید. 
به گفته وی؛ همچنین قلیچ نیازی در پرتاب نیزه با پرتابی به طول 37 متر و 46 سانتیمتر نایب قهرمان شد و مدال نقره را کسب کرد.
از سوی دیگر براساس گزارش فدراسیون دو ومیدانی ؛ دیگر دومیدانی کاران گلستان در این رقابت ها سه مدال بدست آوردند و مجمع مدال های استان را به عدد 6 رساندند.
در این پیوند امینه کوهکن و لیلا کوهکن دررشته پرتاب چکش به یک طلا و یک نقره دست یافتند و سمانه کوهکن در رشته 100 متر سوم شد و مدال برنز را کسب کرد.
مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی در بخش بانوان روز دوشنبه با شرکت 60 ورزشکار در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار