تیم بوکس گنبد قهرمانی مسابقات استان گلستان و انتخابی کشور که تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم گالیکش در این شهرستان برگزار شد را از آن خود کرد.

قهرمانی تیم بوکس گنبد در مسابقات قهرمانی گلستان

به گزارش گلستان 24؛ این مسابقات از روز پنجشنبه گذشته آغاز و شب گذشته (جمعه شب) به پایان رسید و در پایان، پس از تیم گنبدکاووس ، تیم های بوکس گرگان و گالیکش مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
این مسابقات با شرکت 38 بوکسور از شهرستان های مختلف استان گلستان در سالن شهدای گالیکش برگزار شد و در پایان روز نخست آن، 18 نفر از شهرستان های گرگان، بندر ترکمن، کردکوی، علی آباد، گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، گالیکش و کلاله به مرحله نهایی راه یافتند.
عصر روز جمعه و در مرحله نهایی مسابقات در وزن 49 کیلوگرم محمود کمالی پور از گالیکش بر اسماعیل کمالی پور از کلاله غلبه کرد و در وزن 56 کیلوگرم سروش طاهریان از گرگان، حریف خود بهنام مهربانی از گنبد را شکست داد. 
در وزن 60 کیلوگرم عبدالمطلب جرجانی از گنبدکاووس توانست ابولفضل ابری از رامیان را شکست دهد و در وزن 64 کیلو گرم جمال الدین هلاکویی از پیمان خسروی از تیم گالیکش پیشی گرفت. 
در وزن 69 کیلوگرم نیز رسول آقازاده از گنبدکاووس بر سرالله درزی از بندر ترکمن غلبه کرد و در وزن 75 کیلوگرم یاسر تیموری از گرگان توانست احمد قره سفلی از گنبد را شکست دهد.
در وزن 81 کیلوگرم وحید شایردی عطا از گنبد بر امید خورشیدی از گرگان غلبه کرد و در 91کیلو گرم نیز محمد قربانپور از بندر ترکمن سلیمان قربانپور از گالیکش را شکست داد و در وزن 91+ حسین شهسوار غلامی از گرگان بر سید مصطفی حسینی از گنبدکاووس غلبه کرد.
رئیس هیات بوکس استان گلستان جمعه شب در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با ایرنا گفت: در استان گلستان 900 بوکسور در چهار رده سنی امید، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 11 شهرستان در این رشته ورزشی فعالیت دارند.
علی بیانی افزود: در رده نو نهالان امسال مقام های اول، دوم و سوم کشوری را داشتیم و در نو جوانان با یک اختلاف رده دومی را کسب کردیم و در سال گذشته نیز در رده جوانان، مقام دوم کشوری را به میزبانی گرگان کسب کردیم. 
رییس هیات بوکس استان یادآور شد: در این رشته ورزشی 25 مربی و 25 داور در حد ملی و بین المللی فعالیت دارند و کلاس های بازآموزی نیز دایر است.
وی افزود: این رشته با وجود اینکه مشکل مالی دارد و از اسپانسر مالی برخوردار نیست ولی با توجه به علاقه شدید ورزشکاران و دیگر دست اندرکاران از آینده خوبی برخوردار است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار