معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان:

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از افزایش تعداد کلانتری‌ها در این استان خبر داد و گفت: امروز شاهد افتتاح کلانتری 15 در شهرستان گرگان خواهیم بود.

برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ در حوزه فرهنگ و ترافیک در گرگان

به گزارش گلستان 24؛علی بهرامی با تبریک هفته ناجا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح کلانتری 15 واقع در خیابان کاشانی در شهرستان گرگان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد کلانتری‌ها در سطح استان گلستان با هدف ایجاد نظم و امنیت در سطح استان گلستان است و بتوانیم با افتتاح کلانتری‌ها اقدامات بهتری را در زمینه برقراری آرامش و رفاه مردم انجام دهیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه سومین روز از هفته ناجا را آغاز کردیم، ابراز کرد: امروز به عنوان پلیس، هوشمندی، پاسخگویی و مردم‌داری نامگذاری شده است.

بهرامی بیان کرد: در این ایام 15 لغایت 16 برنامه داریم که از این تعداد برنامه قرار است 6 الی هفت برنامه شاخص تا پایان امروز اجرایی شود برنامه‌های متعدی از جمله برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، انتظامی و طرح‌های عمرانی اشاره کرد.

*همایش طلایه‌داران فرهنگ در حوزه فرهنگ و ترافیک در کانون طه شهرستان گرگان برگزار می‌شود

وی اذعان کرد: همایش طلایه‌داران فرهنگ در حوزه فرهنگ و ترافیک و در حوزه تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، فرهنگ‌یاران پلیس و همیاران محله امروز در کانون طه شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: امروز مراسم گردهمایی و هم‌اندیشی با فرماندهان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با ائمه جماعات و اصناف و بازاریان برگزار خواهد شد.

بهرامی  در خصوص طرح مردم‌یاری و خدمات‌درمانی خاطرنشان کرد: طرح مردم‌یاری و خدمات‌درمانی طی چند سال گذشته با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی همچون هلال‌احمر، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هماهنگی صورت گرفت و امروز قرار است در روستاهای آق‌قلا این طرح اجرایی شود.

*برگزاری آزادی زندانیان غیرعمد در گلستان

وی درخصوص پلیس‌راه خوش‌ییلاق یادآور شد: امروز افتتاح پلیس‌راه خوش‌ییلاق در حوزه جاده‌ای را خواهیم داشت که از جمله برنامه‌های شاخص ما در هفته ناجا محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان ابراز کرد: در هفته ناجا ملاقات چهره‌به چهره را خواهیم داشت و در دفتر نظارت همگانی که واقع در شهرداری جنب کلانتری 12 است رئیس‌پلیس ما در آن مکان حضور دارد و در صورتی که مردم در حوزه گذرنامه، اماکن و اصناف مشکلی دارند می‌توانند از ساعت 10 صبح به این مکان مراجعه کنند و رئیس‌پلیس ما در محل حضور دارد تا مشکل را مرتفع کند.

بهرامی درخصوص آزادی زندانیان غیرعمد گفت: امروز یکی از برنامه‌های شاخص ما آزادی زندانیان غیرعمد است تا بتوانیم با کمک همکاران و تدابیری که سردار و فرمانده انتظامی استان گلستان داشتند و به همت اداره‌کل زندان‌ها تعدادی از زندانیان غیرعمد استان گلستان آزاد شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار