رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی گرگان خبر داد.

برگزاری همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گرگان

به گزارش گلستان 24؛حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، امروز (۱۶ مهر) در جمع خبرنگاران گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور تبادل نظر و ارائه راهکارهای راهبردی و استراتژیک هرساله اجلاسیه ای برگزار می کند که بعضاً بصورت متمرکز در تهران و بطور موردی در استان ها برگزار می شود.

 

وی افزود: در این اجلاسیه کمسیون های تخصصی پیش بینی شده و در راستای ماموریت محوله نظام، موضوعاتی را که قبلاً در اتاق اندیشه ورزی به آن رسیده به بحث و مشارکت می گذارد.

 

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امسال بعد از سالیانی، گلستان افتخار دارد که میزبان مدیران انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور باشد.

 

به گفته وی، در این همایش که در 19 مهرماه سال جاری برگزار می شود مدیران استانی و شهرستانی عضو این شورا در ستادهای مربوطه حضور خواهند داشت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار می شود.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به موضوعاتی که قرار است در این همایش دو روزه به آن پرداخته شود، اظهار کرد: مهمترین موضوعاتی که در این اجلاسیه بحث و تبادل نظر خواهد شد "پیرامون انقلاب اسلامی است" و عمدتاً دائر مدار کمیت و کیفیت مراسم مربوط به ایام الله بیست ودوم بهمن، سیزدهم آبان و نهم دی خواهد بود.

 

وی یادآور شد: ستاد تغییر و تحول در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور فعال است که وظیفه این ستاد بهبود کیفیت و وضعیت اثر بخشی و کارآمد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در طول سال به رصد عملیات و فعالیت های میدانی می پردازد و مطابق فرصت ها و تهدیدها برنامه ریزی می کند و ساختار خود را متناسب با آنها، بروز می سازد که ماحصل آن در این همایش مطرح و باز خورد گرفته می شود.

 

گفتنی است، که علاوه بر رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، مدیران و معاونان ستادی این شورا نیز در این همایش دو روزه حضور فعال دارند. این همایش 19 و 20 مهرماه در در گرگان برگزار می شود.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار