رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به رفتار و کردار انسان گفت: گرایش هر فردی نشان از نگرشش دارد، این نگرش است که انسان را به هر سمت و سویی سوق می دهد.

چرا انقلاب اسلامی باید نگاه مدیریتش به دست بیگانگان باشد؟

به گزارش گلستان24،به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام احمد رضا احمدی شب گذشته در هیئت حیدریون شهرستان گرگان اظهار کرد: به خداوندی که ناظر اعمال ما است باید تکیه کرد، ما اگر به خداوند حاضر، ناظر، عالم و بصیر ایمان داریم باید به او پناه ببریم نه اینکه در مواقع مشکلات به به کد خدا پناه ببریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه گرایش های ما بسته به نگرش های ما است افزود: شما دولت مردان دولت فعلی را هر کاری کنید بر سر عقل نمی آیند چون مطالب را علمی نمی دانند، وقتی در نماز خودمان خداوند را تنها کمک رسان می خوانیم یعنی من از بنده تو بی نیازم.

حجة الاسلام احمدی افزود: هر کسی که در راه خداوند گام بردارد خداوند تمام مشکلاتش را حل خواهد کرد، این وعده الهی است، انقلاب اسلامی باید نگاه مدیریتش به دست بیگانگان باشد؟! که در مواقع حساس از دیگران کمک بگیریم؟ این ننگ است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان سوال از اینکه فرهنگ علوی و نبوی ما چه کمبودی دارد؟! تاکید کرد: برخی ها فقط به دنبال فرهنگ غرب هستند، این ننگ است برای کشوری که تمام آموزه های آن اسلامی است، بعضی از مسئولین هم وقیحانه می گویند زندگی سعادتمند را فقط در اروپا امکان پذیر است.

وی افزود: وقتی ما در زیر عَلَم توحید و ولایت فقیه نباشیم زیر عَلَم طاغوت مشغول زندگی هستیم، بعضی ها مستقیماً در زیر عَلَم طاغوت هستند فرقی نمی کند که در چه لباسی هستند.

احمدی حضرت امام را یک سمبل متخلق به اخلاق الهی دانست و تصریح کرد: کسی که متخلق به اخلاق الهی نباشد وقتی نقد می شود تند خو و بد رفتار می شود، این نشان از عدم برخورداری از اخلاق الهی است. فقط تواضع است که انسان را به کمال می رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص حصر سیاسی برخی افراد هم سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد: وقتی ولی امر مسلمین دستور به حصر داده دیگر نباید چون و چرا کنید؟! چرا اسرار بر رفع حصر می کنید، حصر حداقل مجازاتی بود که برای این افراد شامل شد.

حجة الاسلام احمدی گفت: کسانی که پایبند شریعت دین نیستند بسیاری از اعمال غیر متعارف از آنها سر می زند علت آن هم همین است، نبود شریعت در اخلاق و رفتار فردی باعث کج اندیشی می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار