مدیرکل زندانهای گلستان:

مدیرکل زندانهای گلستان از آزادی 106 مددجو در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: این زندانیان جرائم غیرعمد با کمک ستاد دیه ،حمایت نیکوکاران و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند.

آزادی 106 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان

به گزارش گلستان 24؛علیرضا رضوانی در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان اظهار کرد: شرایط آزادی دو نفر از مددجویان جرائم غیرعمد زندان گرگان نیز در هفته جاری با کمک انتظامی استان فراهم شد که این نشان از حاکمیت فرهنگ کمک رسانی به افراد نیازمند در جامعه ،سازمانها و نهادها است.
وی با تبریک هفته انتظامی افزود: آنچه ما از فعالیت نیروی انتظامی به عنوان یک فرهنگ برجسته یاد می کنیم ایثار و از خود گذشتگی این نیرو است.
به گفته وی؛ برای آزادی 106 نفر از مددجویان زندان های استان یک میلیارد و 200میلیون ریال از سوی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کمک شده است.
رضوانی افزود که رقم جرائم این زندانیان حدود 7میلیارد ریال بود که بخشی از سوی نیکوکاران پرداخت و یا از سوی شکات بخشیده شد.
مدیر کل زندانهای استان گلستان گفت: با کمک خیرین، تدبیر ستاد دیه و مساعدت هایی که رییس سازمان زندانهای کشور اندیشیده است امیدواریم در نیمه دوم سال شاهد آزادی تعداد بیشتری از مددجویان باشیم.
سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان نیز گفت که زمینه سازی برای آزادی دو نفر از مددجویان جرائم غیر عمد با هدف فرهنگ سازی و تأسی به آموزه های دینی انجام شد.

/ سازمان زندانها

ارسال نظر

آخرین اخبار