معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان:

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان با بیان گزارشی به اقدامات این حوزه در پرداخت کمک هزینه ازدواج در پنج ماهه نخست سال جاری پرداخت.

اختصاص  ۹۵۸ میلیون تومان به ۵۱۰ مددجوی گلستانی

به گزارش گلستان24؛به نقل از سایت خبری کمیته امداد،علی جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان گفت: ۵۱۰ مددجوی گلستانی امسال با اختصاص  ۹۵۸ میلیون تومان راهی خانه بخت شدند.

جعفری با اشاره به چهار گروه هدف دریافت کننده ی کمک هزینه امر ازدواج افزود:کمیته امداد به منظور تسهیل ازدواج مددجویان به دختران تحت حمایت این نهاد، دختران خانوارهای نیازمند ، هدیه ازدواج پسران و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار کمک هزینه ازدواج اهدا می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری  ۴۰۷ نفر در نوبت دریافت این خدمت است، گفت: با توجه به اینکه تامین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهمترین دغدغه های نیازمندان در شرف ازدواج محسوب می شود، در سال جاری به ۳۷۷ نوعروسان مورد حمایت و ۸۰ هدیه ازدواج پسران پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان  در ادامه یادآور شد: سال گذشته کمک هزینه ازدواج بیش از چهار هزار نفر به ارزش  بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اهدا شد.

جعفری عنوان کرد: از این مبلغ بیش از سه  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به هزار و ۸۲۱ نفر نیازمند مناطق محروم  و بیش از چهار میلیارد تومان به دو هزار و ۲۶۲ نفر مناطق برخوردار سطح استان اختصاص یافت.

وی در ادامه یادآور شد: سال گذشته به دو هزار و ۸۷۷ نوعروسان مورد حمایت،۲۲ دختر خانوار نیازمند غیر تحت حمایت، ۹۰۶ فرزند پسر و ۲۷۸ زن سرپرست خانوار کمک هزینه ازدواج اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار