مدیر کل زندانهای استان گلستان :

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیرکل زندانهای استان گلستان و هیئت همراه با فرمانده و مسئولین نیروی انتظامی استان گلستان دیدارداشتند.

آزادی دو نفر از مددجویان جرایم غیر عمد

به گزارش گلستان24؛در جلسه ای که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان ،علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان و جمعی از مسئولین انتظامی و زندانهای استان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شده بود، در ابتدا علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و افزود : با تدبیرفرمانده نیروی انتظامی استان شرایط آزادی دو نفر از مددجویان جرایم غیرعمد زندان گرگان فراهم شد که این نشان از حاکمیت فرهنگ کمک رسانی به افراد نیازمند در جامعه ،سازمانها و نهادها می باشد.

رضوانی بیان داشت، آنچه ما از نیروی انتظامی به عنوان یک فرهنگ برجسته از آن یاد میکنیم ایثا ر و از خود گذشتگیست، این کمک هم به نوعی مصداق از همین ایثار و گذشت است.

وی اظهار داشت،ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمنداستان گلستان درشش ماهه اول سال ۱۳۹۶ موفق شده به حول و قوه الهی و کمک و حمایت خیرین (صد و شش نفر) از مددجویان را آزاد نماید وحدودا مبلغی به میزان (صد وبیست میلیون تومان ) پرداخت داشته باشیم.و آنچه از همه مهمتر بوده کمک و گذشت خود شکات است به مبلغ حدودا (هفتصد میلیون تومان ) ،که ستاد دیه موفق شد مابقی را پرداخت کند تا از این طریق بتوانیم شاهد آزادی مددجویان باشیم.

مدیر کل زندانهای استان گفت، با کمک خیرین و تدبیری که ستاد دیه کشورو مساعدتهایی که رییس عالی سازمان زندانهای کشور دارند امیدوراریم شاهد آزادی بیشتری در شش ماهه دوم امسال باشیم.

در ادامه این جلسه سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن خیر مقدم به مدیر کل زندانهای استان و هیئت همراه بیان داشت،با هدف فرهنگ سازی و با تأسی از آموزه های دینی با این هدف که ناجا وظیفه اش فقط دستگیری به معنای سلب آزادی نیست و درجایی که بتواند دستگیری مینماید به هموطنانی که به نوعی گرفتار جرم های غیرعمد شده اند،به همین منظور شرایط آزادی دونفر از مددجویان جرایم غیر عمد را با هماهنگی مدیریت زندانهای استان فراهم نمودیم.

جاویدان متذکر شد از باب اینکه این کمک رسانی یک فرهنگ شود در بین همه نهادهای دولتی و غیر دولتی و به این منظور که نشان دهیم ما نسبت به هموطنان و هم نوعانمان بی تفاوت نیستیم و در قبال مشکلات آنها احساس مسئولیت داریم، این بستر فراهم شد که آزادی دو نفر از زندانیانی که به علت جرایم غیرعمد کیفری و صرفا در بحث مسائل مالی محبوس هستند در همین هفته آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند.

/ روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار