نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: نیروی انتظامی هر چقدر قدرتمند و قوی باشد، بازهم نیاز به سرمایه اجتماعی مردمی و اعتماد آنان دارد.

نیروی انتظامی همواره نیازمند حمایت واعتماد مردم است

به گزارش گلستان 24؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان ارشد انتظامی استان که در آستانه هفته نیروی انتظامی برگزارشد، اظهار داشت: با اعتماد مردم است که آنان پلیس را یار و یاور و در کنار خود می دانند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر این اعتماد در مردم به وجود بیاید، آنان در صحنه های مختلف در کنار ناجا خواهند بود و این حضور به کاهش مشکلات اجتماعی کمک می کند.
امام جمعه گرگان افزود: یروی انتظامی بازوی توانمند ولایت و مایه آرامش جامعه دینی است.
آیت الله نورمفیدی همچنین حضور ناجا را در متن زندگی مردم و همراه آنان بیان کرد و افزود: نیروی انتظامی باید از اقتدار حرفه ای، برخورد اخلاقی، هوشمندی، چالاکی و چابکی و مهارت در تلاش های خود برخوردار باشد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اقتدار به داشتن اسلحه نیست، افزود: برخوردهای اخلاقی و هوشمندی قدرت نظامی را تقویت می کند و این موارد اقتدار ناجا را افزایش می دهد.
14 تا 20 مهر ماه هر سال به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و شعار امسال این هفته 'پلیس برای امنیت، امنیت برای همه' است که حدود 100 برنامه به این مناسبت در گلستان برگزار می شود.
فرمانده انتظامی گلستان نیز در این دیدار ضمن بیان اهداف و برنامه های هفته ناجا به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های پلیس استان پرداخت و گفت: یکی از برنامه ها ی این هفته افتتاح کلانتری 15 واقع در شهرک امام خمینی (ره) شهر گرگان است.
سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان اضافه کرد: نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و رهبرمعظم انقلاب از هیچ کوشش و خدمتی به مردم دریغ نمی کند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار