مدیرکل فرودگاه های گلستان:

مدیرکل فرودگاه های گلستان از رشد عملکرد پروازی و جابجایی مسافر در فرودگاه بین المللی گرگان خبر داد و گفت: این فرودگاه در شهریور امسال رتبه 14 در بین 46 فرودگاه عملیاتی در مالکیت شرکت فرودگاه ها را کسب کرد.

رشد 63 درصدی فرودگاه بین المللی گرگان در جابجایی مسافر

به گزارش گلستان24، از روابط عمومی فرودگاه های استان، رامین آذری با اشاره به آخرین شماره ماهنامه آماری فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص عملکرد پروازی شهریور ماه اظهار کرد که در این ماه تعداد 34هزار و 92 مسافردر فرودگاه بین‌المللی گرگان اعزام و پذیرش و 323هزار و 150 کیلوگرم بار جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 85 و 149 درصد رشد داشت.
به گفته وی؛ همچنین در بخش عملکرد پروازی شاهد رشد 129 درصدی تعداد پروازها بودیم.
وی عنوان کرد: در شش ماهه اول امسال تعداد 2هزار و 64 پرواز وظیفه جابجایی 150هزار و 707 مسافر و افزون بر یکهزار و 100تن بار را در فرودگاه گرگان بر عهده داشتند. 
آذری گفت که براساس این آمار در بخش عملکرد پروازی، نسبت به شش ماهه اول سال 95 شاهد رشد 71 درصدی و در جابجایی مسافر رشد 63 درصدی و در جابجایی بار رشد 74 درصدی را شاهد بودیم.
آذری بیان کرد که توسعه مسیرهای پروازی و افزایش پروازها از برنامه های این اداره کل است.
مدیر کل فرودگاه های گلستان همچنین تصریح کرد: با ورود هواپیمای امبرائر 145 هواپیمایی پویا و برقراری پرواز جدید در مسیر تهران - گرگان - تهران از سه شنبه گذشته ؛در هفته های آتی شاهد افزایش و برقراری مسیرهای جدید در فرودگاه گرگان خواهیم بود.
وی افزود: هم اینک فرودگاه بین ‌المللی گرگان در طول هفته پذیرای 90 پرواز ورودی و خروجی داخلی و خارجی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار