جذب سرمایه‌گذار برنامه اصلی شهردار جدید گرگان

«سیدمحمدعلی ثابت‌قدم» به عنوان جوانترین شهردار تاریخ گرگان محسوب شده که قصد دارد با جذب سرمایه‌گذار و توجه بافت تاریخی گرگان، پروژه‌هایی را که در طول فعالیتش در شهرداری رشت اجرا کرده را در گرگان نیز به اجرا بگذارد.

«ثابت‌قدم» جوانترین شهردار تاریخ گرگان

به گزارش گلستان 24 ، «سیدمحمدعلی ثابت‌قدم» دارای دکتری شهرسازی، متولد شهرستان رشت در سال 1353 به عنوان جوانترین شهردار تاریخ شهر گرگان انتخاب شد.

وی که به عنوان چهار گزینه نهایی تصدی کرسی شهرداری گرگان در لیست اعضای شورای اسلامی شهر گرگان قرار گرفته بود در جلسه شورا با رای و نظر اعضاء به مدت چهار سال به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد.

وی مدرس دانشگاه، معاون مدیرکل بنیاد مستضعفان و جانبازان استان گیلان، مدیر کل مهندسی بنیاد مستضعفان، شهردار کلانشهر رشت از سال 1391 تا 1394 بوده است.

«ثابت‌قدم» در جلسه ارائه سوایق کاری و تجربی و ارائه برنامه‌های مدنظر برای توسعه شهر گرگان که روزهای گذشته در صحن شورای اسلامی این شهر برگزار شد، بر توانایی‌ها و ظرفیت‌های شهر گرگان برای توسعه و آبادانی این شهر اشاره کرد و وجود بافت تاریخی این شهر را یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه گردشگری در این شهر دانست.

وی که معتقد است حل مشکل ترافیک گرگان نیازی به اجرای زیرگذر و روگذر ندارد، یکی از راهکارهای مناسب برای حل این مشکل را اجرای طرح‌های نرم‌افزاری و کوتاه مدت می‌داند.

وی معتقد است برندسازی در پروژه‌های شهری برندسازی شهر است نه برندسازی شخص و باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم که ما در خدمت شهر و شهروندانیم نه شهر و شهروند در خدمت ما.

ثابت‌قدم که قصد دارد همان پروژه‌هایی را که در مدت فعالیتش در شهرداری رشت اجرا کرده را در گرگان اجرا کند، در جلسه مذکور گفت: من در مدت فعالیتم به عنوان شهردار رشت، اقداماتی را در دستور کار قرار داده و اجرایی کردم که در نگاه نخست کارهای بسیار سخت و حتی غیرقابل اجرا بود اما با توکل بر خداوند و استفاده از کارکنان توانمند و بکارگیری مدیریت منسجم و صحیح، اتفاقات بسیار بزرگی را در رشت رقم زدیم.

وی که قبل از انتخاب شدن به عنوان شهردار گرگان با یک سرمایه‌گذار خارجی برای اجرای تلکابین در گرگان وارد مذاکره شده، شرط حضور سرمایه‌گذار در این شهر را رفع موانع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری عنوان کرد و بیان کرد در صورت انتخاب به عنوان شهردار گرگان این موضوع را با جدیت دنبال خواهد کرد.

ثابت‌قدم جذب سرمایه‌گذار را یکی از چهارچوب‌های اصلی پیشرفت شهر دانست و تاکید دارد که با جذب سرمایه‌گذار می‌توان بسیاری از پروژه‌ها و اتفاقات مدنظر را به سرعت اجرایی کرد.

گفتنی است، تحریریه خبرگزاری فارس در استان گلستان برای وی آرزوی موفقیت دارد و امید است با استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شهر گرگان، شاهد پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این شهر باشیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار