نبی هزارجریبی نماینده شهرستان های گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی به همراه سید علیرضا حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان از تجهیزات و کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان باردید به عمل آورد .

هزارجریبی از مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان دیدن کرد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ؛ در این بازدید هزار جریبی ضمن دیدار و گفتگو با رییس ، کارکنان وکارآموزان مرکز به بازدید از تچهیزات سخت افزاری ونرم افزاری و کارگاههای آموزش مرکز پرداخت وبیان داشت : : مراکز فنی و حرفه ای با ارائه آموزش های به روز و استاندارد می توانند حلقه مفقوده آموزش های تئوری دانشگاه ها باشند.

وی با مطلوب خواندن امکانات و تجهیزات مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان گفت : آموزش های مهارتی می تواند گامی مهم و مؤثر در جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های گرگان وآق قلا ایفاء کند.

نماینده مردم شهرستان های گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از آموزش های مهارتی اظهار داشت : می کوشیم تا بتوانیم آموزش های مهارتی را در کلیه شهرستان های استان گسترش داده و شعار هر گلستانی یک مهارت را در استان محقق کنیم.

هزار جریبی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را کارکنانی خدوم و تلاشکر و سربازان صف اول زمینه سازی اشتغال در کشور برشمرد و از زحمات این قشر فداکار تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و توجه ویژه نماینده مردم شریف شهرستان های گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی آموزش های مهارتی را شاه کلید ایجاد اشتغال در کشور ذکر کرد.

حسینی طلب از امکانات و تجهیزات مناسب مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و برابری تجهیزات این مراکز با مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان های توسعه یافته  این توانمندی را مزیت نسبی این اداره کل در سطح کشور خواند و گفت : خوشبختانه با توجه به رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه به استان گلستان شاهد وجود 17 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در کلیه شهرستان های استان با قابلیت بالا هستیم.

 شایان ذکر است   در حاشیه این بازدید هزارجریبی ضمن حضور  در همایش  آموزشی کار آفرینی وکسب وکار روستاییان که در مرکز در حال برگزاری بود به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت : همواره تلاش داریم تا از قشر زحمت کش، با استعداد و توانمند روستایی حمایت  لازم را به عمل آوریم .

وی گفت : به منظور تسهیل در روند ایجاد اشتغال  برای روستاییان تعاملات مورد نظر را با صندوق کار آفرینی امید استان به عمل خواهیم آورد و امید داریم بتوانیم در بهبود روند اقتصادی خانواده های  پر تلاش روستایی مثمر ثمر باشیم .

در خاتمه از فعالین و کارآموزان برتر آموزش های فنی وحرفه ای  حوزه  روستایی توسط نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی  با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار