عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای شهر گرگان در خصوص توسعه محلات در گرگان گفت: سند توسعه محلات باید راه‌اندازی شود.

ارتقای بودجه ورزشی هیئت‌های ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ ناصر گرزین صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سند توسعه محلات باید راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه ما باید از شعار دادن و حرف زدن خارج شویم و عملا حرکت مثبتی را در شهر گرگان انجام دهیم، تصریح کرد: در شورای پنجم باید توجه به محلات و حاشیه‌ها اتفاق بیافتد در این صورت بحث ترافیک هم اثرگذار خواهد بود.

*بودجه ورزشی هیئت‌های ورزشی را از 60 میلیون تومان به 400 میلیون تومان ارتقا دادیم

عضو شورای شهر گرگان با تاکید بر اینکه ورزش محلات در شهرستان گرگان بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: شورای اسلامی شهر سیاست‌گذاری می‌کند و شهردار باید این موضوعات را اجرایی کند توجه به پارک‌های محلی از موضوعاتی است که ما همیشه حرف آن را زدیم و قول دادیم به شهروندان که این مهم اتفاق بیافتد هر محله‌ای یک پارک داشته باشد.

گرزین خاطرنشان کرد: خوشبختانه یک اتفاق خوبی که در سال سال 1396 افتاد این بود که ما بودجه ورزشی هیئت‌های ورزشی را از 60 میلیون تومان به 400 میلیون تومان ارتقا دادیم و این امر می‌تواند در تجهیز پارک‌های شهر گرگان و تجهیز وسایل ورزشی واقع در آن مثمره‌ثمر باشد.

وی درخصوص اهمیت زیرساخت‌ها در شهرستان گرگان اذعان کرد: زیرساخت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما دو رودخانه مهم اسلام آباد و رودخانه زیارت در شهرستان گرگان داریم که متاسفانه هنوز موفق نشدیم از آن استفاده کنیم که باید به آن توجه کافی شود.

*توجه به بافت تاریخی گرگان می تواند شهر گرگان را از بن بست توقف شبانه خارج کند

عضو شورای شهر گرگان توجه به بافت‌های تاریخی را مهم ارزیابی کرد و افزود: شهر گرگان جزو شهرهایی است که قدمت بالای 7 هزار سال دارد و از جمله شهرهایی محسوب می‌شود که بافت‌های تاریخی این شهر به ثبت ملی رسید.

گرزین ادامه داد: توجه به بافت تاریخی گرگان می تواند شهر گرگان را از بن‌بست توقف شبانه خارج کند و به یک منطقه گردشگری تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه باید به زیباسازی شهر گرگان توجه شود، یادآور شد: در بحث ایجاد شهر بازی مدرن قول ما به شهروندان این بود که در سال جاری این مهم اتفاق بیافتد و همچنین موضوع تله کابین نیز در جذب توریست به شهر گرگان بسیار حائز اهمیت است.

*یکی از برنامه‌های جدی شهرداری و شورای شهر جمع‌آوری متکدیان شهری است

عضو شورای شهر گرگان درخصوص تکدی‌گری کودکان خیابانی در شهر گرگان خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری گرگان به دنبال این است که شهر را برای شهروندان گرگانی ایمن کند و سال‌های گذشته نیز موضوع جمع‌آوری تکدیان شهری را داشتیم و بر این باوریم که مردم شهر گرگان مردمی بااحساس هستند و با احساس بودن مردم سبب می‌شود که تکدی‌گری در این شهرستان افزایش پیدا کند.

گرزین با تاکید بر اینکه باید به موضوع تکدی‌گری در گرگان پرداخته شود، بیان کرد: یکی از برنامه‌های جدی شهرداری و شورای شهر جمع‌آوری متکدیان شهری است.

وی گفت: شهرداری وظایف متنوعی دارد و در بخش‌های مختلف باد بتوانیم خدمات دهیم  شهر یک موجود زنده است  چون موجود زنده است باید رشد کند باید در ابعاد مختلف توسعه پیدا کند نمی‌توانیم قسمتی از شهر را توسعه دهیم و مابقی قسمت‌ها بماند.

عضو شورای شهر گرگان افزود: ما در بخش توسعه صنعت گردشگری باید به بافت‌های تاریخی شهر مورد توجه قرار گیرد در بخش گردشگری باید موضوع تله‌کابین و شهربازی را در گرگان ایجاد کنیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار