معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان :

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آماده باش همه ایستگاه‌های آتش نشانی گلستان به دلیل شرایط جوی خاص خبر داد.

هشدار معاون سازمان آتش نشانی به مردم به دلیل شرایط جوی

به گزارش گلستان24؛معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز ایستگاه‌های آتش نشانی آماده باش هستند و در هر ایستگاه علاوه بر نیرو‌های شیفت نیرو‌های کمکی هم در نظر گرفته شد.

علی ساورعلیا افزود: همچنین نیرو‌ها با خودرو‌های امدادی در شهر استقرار و گشت زنی می‌کنند تا در مواقع ضروری از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی همچنین از شهروندان خواست تا از ساعت شروع باد و باران‌های شدید در صورت امکان از آسانسور استفاده نکنند به دلیل اینکه احتمال قطع جریان برق سراسری وجود دارد.

ساور علیا از مردم خواست تا در هنگام وقوع باد‌های شدید در اتومبیل و در مسیر رودخانه در سمت راست جاده و در محل مطمئن توقف و خودرو را خاموش کنند، اگر امکان خارج شدن از اتومبیل و پناه بردن به نقطه امن وجود دارد این کار را انجام دهند، چون بعد از باد و باران‌های شدید خطر سیل و طغیان آب‌های جاری و راکد در مسیر رودخانه‌ها وجود دارد.

وی همچنین گفت: درختان خشک شده و شاخه‌های پوسیده حیاط منزل مسکونی را قبل از شروع باد قطع کنند تا خطر افتادن تنه درختان کاهش یابد و همچنین کلیه لوازم برقی را از دوشاخه برق جدا نموده و در منزل یک عدد چراغ قوه با شارژ کامل نگه دارند.

/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار