رئیس پلیس راهور گرگان:

رئیس پلیس راهور گرگان گفت: روزانه 150 مسافربر شخصی در گرگان اعمال قانون می‌شود و ما نمی‌توانیم تنها تمرکزمان را برای برخورد با مسافربران شخصی قرار دهیم زیرا پلیس وظایف دیگری در حوزه برخورد با تخلفات رانندگی دارد.

جریمه مسافربران شخصی در گرگان

به گزارش گلستان24؛عباس مهاجر بسطامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان درباره رفتار ماموران پلیس راهور در گرگان اظهار کرد: به صورت روزانه و دائم همیشه نسبت به حفظ حقوق شهروندی و ضرورت خلاق خوب ماموران با شهروندان تذکر لازم توسط فرماندهان و ماموران نظارتی داده می‌شود.

وی در خصوص گلایه‌های شهروندان درباره اعمال قانون توسط ماموران، ادامه داد: استفاده از تلفن همراه فقط صرف قراردادن تلفن همراه کنار گوش نیست بلکه نوشتن پیامک، خواندن پیامک، استفاده از هندزفری ممنوع است و شامل تخلف رانندگی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: ایراد این ثانیه شمارها این است که رانندگان در چند ثانیه پایانی کمی از خط عابر پیاده عبور می‌کنند و دوربین‌های نظارتی ما آنها را اعمال قانون می‌کنند.

بسطامی تاکید کرد: رانندگان باید توجه به رنگ چراغ در چهار راه داشته باشند و کسی که چراغ زرد را می‌بیند نباید وارد محوطه چهار راه بشود.

وی در خصوص برخورد با مسافربران شخصی در گرگان گفت: ما نباید مامور در اختیار تاکسیرانی قرار دهیم بلکه سازمان تاکسیرانی تیم نظارتی جداگانه دارند و وظیفه پلیس در این حوزه تنها اعمال قانون مسافربران شخصی است.

رئیس پلیس راهور گرگان تصریح کرد: روزانه 150 مسافربر شخصی در گرگان اعمال قانون می‌شود و ما نمی‌توانیم تنها تمرکزمان را برای برخورد با مسافربران شخصی قرار دهیم زیرا پلیس وظایف دیگری در حوزه برخورد با تخلفات رانندگی دارد.

بسطامی تاکید کرد: اگر رانندگان تاکسی کیفت کار خود را بالا ببرند و مسافربران را گزینشی انتخاب نکنند و در تمام مسیرها حضور داشته باشند به طور طبیعی مردم استفاده از تاکسی را در اولویت قرار می‌دهند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار