مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه آمریکا منفورترین کشور دنیاست و به هیچ عهدی پایبند نیست، گفت: پرونده قطوری از خیانت آمریکا در ذهن ملت ایران است.

حرف‌های آمریکا باعث وحدت ملت ایران شد

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً اظهارنظرهایی داشته که نشان می‎دهد هم ایران را نشناخته و هم ملت بزرگ ایران را نشناخته است و بر اساس تاجر پیشه بودن از مسائل سیاسی درک درستی نداشته و نسبت به مسائل مذهبی و فرهنگی بی‎اطلاع است.

وی با بیان اینکه ترامپ باید سوابق دولت‎های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران را مطالعه و بازخوانی کند، تصریح کرد: ای کاش ترامپ سوابق دولت‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی را مطالعه می‎کرد تا می‌فهمید از اول انقلاب این آمریکا بوده که در حق ملت بزرگ ایران ستم و خیانت کرد.

* پرونده قطور خیانت آمریکا از ذهن ملت ایران هیچ‎گاه پاک نمی‎شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه دست آمریکا آلوده به جنایت‌های فراوانی است، افزود: پرونده قطوری از خیانت آمریکا در ذهن ملت ایران است، فاجعه ۱۷ شهریور و زندان‌های مخوف مورد حمایت آمریکا نمونه‎ای از جنایت‎های آمریکاست.

ولی‎نژاد بیان کرد: جنگ عراق علیه ایران با حمایت آمریکا آغاز شد و ادامه یافت، صدام از پشتیبانی آمریکا برخوردار بود که به جنگ با ایران آمد صدام عددی نبود که به تنهایی بخواهد علیه ایران جنگی را آغاز کند استفاده از بمب شیمیایی مورد حمایت آمریکا بود حتی در حلبچه که بمباران کردند آمریکا آن را محکوم نکرد.

وی با بیان اینکه پرونده قطور خیانت آمریکا از ذهن ملت ایران هیچ‎گاه پاک نمی‎شود، افزود: ملت ایران این خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا را فراموش نمی‎کند، آمریکا منفورترین کشور دنیاست، آمریکا از اسرائیل غاصب که ملت مظلوم فلسطین را قتل و عام کرد نه تنها آنها را محکوم نکرده بلکه مورد حمایت همه جانبه قرار داد.

* آمریکا نمی‌تواند هیچ‎گاه مدافع حقوق بشر باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند هیچ‎گاه مدافع حقوق بشر باشد، گفت: در جریان برجام آمریکا خیانت کرد و مرتکب خیانت شد و یک معاهده چندجانبه را به صورت یکجانبه قصد برهم زدن دارد.

ولی‎نژاد خاطرنشان کرد: اینها نشان می‌دهد آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست و همچنان خصلت ستمگری و استکباری را در سر دارد.

وی افزود: ملت ایران در طول ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنی به استکبار داده و در برابر تحریم و تهدید آمریکا عقب نشینی نکرده و اقتدار خود را همچنان حفظ کرده است.

* مردم در هر جایی به توان سپاه تکیه می‌کنند/ ملت ایران به همه نیروهای نظامی می‌بالد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: آمریکا اگر سپاه را به عنوان تروریست نامگذاری کرد اشتباه مهم تاریخی را مرتکب شد، آنها نمی‎دانند سپاه پشتیبان و حامی ملت است و ملت نیز حامی سپاه است.

ولی‎نژاد ابراز کرد: سپاه یک مجموعه کاملا مردمی و با پشتوانه مردمی و با اراده ملت مورد حمایت همه جانبه است، مردم در هر جایی به توان سپاه تکیه می‌کنند، آمریکا با اظهاراتش بیشتر از همه دست خودش را رو کرده و حیثیت خود را از دست داده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به همه نیروهای نظامی می‌بالد، ابراز کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس با کمک ارتش، سپاه و بسیج این جنگ تحمیلی به نفع ملت ایران رقم خورد.

* حرف‌های آمریکا باعث وحدت ملت ایران شد/ سپاه مدافع همه مظلومان عالم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه آمریکا حامی تروریسم دولتی است، گفت: آمریکا داعش را به وجود آورده و مورد حمایت قرار داده است چرا ترامپ به حافظه خود مراجعه نمی‌کند که در تبلیغات انتخاباتی خود این مسائل را اظهار کرده است.

ولی‎نژاد با بیان اینکه آمریکا حامی تروریست است، افزود: حرف‌های آمریکا باعث اتحاد و وحدت ملت ایران شد، آمریکا دستش به خون مردم مظلوم آلوده است و مردم پاسخ دندان‎شکنی به آمریکا خواهند داد.

وی گفت: سپاه یک ملت است، آمریکا با مجموعه نظامی روبرو نیست با یک ملت رو به رو است، این ملت؛ آمریکا را برنمی‌تابد و به فرمایش شهید بهشتی که «آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سپاه یک مجموعه محدود نیست و مورد حمایت ملت است و از درون ملت متولد شده و برای دفاع از انقلاب به وجود آمده در حقیقت سپاه مدافع همه مظلومان عالم است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار