سیدمناف هاشمی به هیاهو پست‌طلب‌ها توجهی نکنند

هفته گذشته دکترسیدمناف هاشمی سکاندار استان گلستان شد مجددا انتصاب فردی باتجربه و سابقه بالای مدیریتی در وزارتخانه‌های مختلف و همینطور فردی عملگرا و معتدل به معنای واقعی را به سمت استاندار گلستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و انشالله وجود ایشان در این جایگاه باعث رونق کسب و کار و تولید و پیشرفت و توسعه استان در همه زمینه‌ها شود.

موفقیت استاندار جدید منوط به همکاری همه گلستانی‌ها است

به گزارش گلستان 24 ،  البته پیشرفت استان و محرومیت‌زدایی از چهره سرسبز و زیبای گلستان و موفقیت استاندار محترم منوط به همکاری همه افراد، احزاب سیاسی، نخبگان سیاسی، علمی، اقتصادی و صنعتی است.

جناح اصولگرا و ولایتمدار استان همچون همه ادوار برای تقویت نظام و کمک به پیشرفت استان و کشور آماده همکاری با دولت محترم و استاندار گرامی است و از نظر فکری، مدیریتی، تجربه و سایر حمایت‌ها که منشا پیشرفت استان و ایجاد اشتغال، رفع محرومیت، ساماندهی ازدواج و ساخت مسکن و... شود قطعا با استاندار محترم همکاری خواهند کرد.

 همینطور که در چهار سال گذشته بر همگان ثابت شد هیچ‌گونه کارشکنی و مانع‌تراشی، تجمع، تحصن و شایعه‌پراکنی در مسیر مدیریت استانی از ناحیه اصولگرایان صورت نگرفت و این در حالی بود که مدیران دولتی حتی مدیران و معاونین مدارس از این طیف فکری تغییر کرده بودند.

تنها عامل اصلی مانع‌تراشی در مدیریت حسن صادقلو استاندار سابق و مدیران کل، بخشی از گروه‌های اصلاح‌طلب بودند که با سهم‌خواهی و رانت‌خواهی فکر، ذهن و وقت مدیران را مشغول کرده و از مسیر اصلی که همان خدمت صادقانه هست، منحرف کرده بودند.

امیدوارم همان طوری که دکتر سیدمناف هاشمی در مراسم معارفه وعده دادند در مدیریت‌ها شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهند و به هیاهو و سر و صداهای پست‌طلب‌ها توجهی نکنند.

واقعا بعد از 40 سال از تشکیل جمهوری اسلامی، استان گلستان کمبودها و محرومیت‌هایی دارد که زیر پوشش سبز و طبیعت زیبایش از منظر مسوولان کشوری پنهان شده است.

انتظار داریم همه جناح‌های سیاسی، گروه‌ها و افراد و اقوام مختلف به استاندار محترم این آزادی و حق انتخاب را بدهند تا ایشان افراد شایسته و مدیران پرتلاش و جهادی را در مسند امور برگزینند و چهار سال بعد کارنامه درخشانی از ایشان به یادگار بماند. انشالله

عباسعلی زاهدی کارشناس سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار