سرمربی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان: بازیکنان خارجیمان وارد ایران شدند

سرمربی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان از ورود بازیکنان خارجی جذب شده توسط این تیم خبر داد و گفت: مجوز بازی هر دو بازیکن توسط فدراسیون صادر شده است.

بازیکنانم ثابت کردند برابر بازیکنان سرشناس به خوبی می‌جنگند

به گزارش گلستان 24 ، صالح مخدوم شامگاه چهارشنبه در حاشیه تمرین تیمش، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بازی گذشته ما با پتروشیمی بازی بسیار خوبی بود و تیم پتروشیمی ماهشهر هم تیم بسیار خوب و دارای بازیکنان سرشناسی است.

وی ادامه داد: این بازی اول ما بود و بسیاری از بازیکنان ما تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند و یا دو سالی از بازی در لیگ برتر فاصله گرفته بودند و اکثر بازیکنان ما زیر 20 سال سن دارند.

سرمربی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان تصریح کرد: خودم اعتقاد دارم نباید این نتیجه اتفاق می‌افتاد اما این بازی نتایج امیدوارکننده‌ای برای ما داشت و به طور قطع با برطرف کردن نقاط ضعف سعی خواهیم کرد تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

مخدوم تاکید کرد: بازیکنان ما نشان دادند به این درجه رسیدند که بتوانند در مقابل بازیکنان بزرگ بسکتبال خوب بازی کنند و بجنگند تا نتیجه بگیرند و قبل از اینکه بازی شروع بشود همه انتظار داشتند با اختلاف بالایی از ابتدای بازی پیش خواهیم رفت و شکست سنگینی خواهیم خورد.

وی افزود: اما 15 دقیقه ابتدایی بازی یک رقابت نزدیک و پایاپای را داشتیم و نشان دادیم برای تیم‌های بزرگ هم می‌توانیم مشکل‌ساز شویم اما زمانی که خطاهای بازیکنانمان افزایش یافت تصمیم گرفتم ترکیب تیم را تغییر دهم و توان بازیکنانم را برای بای فردا مقابل شهرداری تبریز ذخیره کنم.

سرمربی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی ما بامداد امروز (چهارشنبه) وارد ایران شدند و کارهای مقدماتی برای ملحق شدن به تیم انجام شده و مجوز بازی‌ آنها صادر شده و در راه رسیدن به گرگان هستند.

مخدوم تاکید کرد: به طور قطع با این خستگی راه و به علت نداشتن تمرین با تیم نمی‌توانند در این بازی تیم را همراهی کنند اما فردا یک جلسه تمرینی با آنها برگزار می‌کنیم و سیستم و تاکتیک تیم را با آنها مرور می‌کنیم و سعی می‌کنم از آنها استفاده نکنم مگر آنکه شرایط بدنی خوبی داشته باشند و مجبور به استفاده از این دو بازیکن شویم.

وی گفت: شهرداری تبریز تیم بسیار خوبی است که سرمربی و بازیکنان ملی خیلی خوبی دارد و بازی برابر این تیم کار مشکلی است اما هدف ما پیشرفت بازیکنان است و با تمام توان وارد میدان می‌شویم و تلاشمان این است بازی خوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار