مدیر کل استاندارد گلستان:

مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ۹۲ آسانسور از ابتدای سال در گلستان پلمب شد.

پلمپ 92 آسانسور به دلیل عدم رعایت استاندارد در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمود فرمانی، ظهر پنجشنبه، در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: استاندارد یک مفهوم فراسازمانی و فرا وزارتخانه ای دارد، طبق گفته معاون اول رئیس جمهور، روز استاندارد روز جهانی شدن اقتصاد است.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم در تولید، به جهانی شدن فکر کنیم باید به استاندارد بیندیشیم.

فرمانی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال، دو مؤلفه در بحث سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مطرح است، «درون زایی» و «برون گرایی» که نشان از توجه به تولید داخلی و نگاه به بازارهای جهانی دارد..

مدیر کل استاندارد گلستان با اشاره به پیام ریاست ملی استاندارد که بر ایمنی مردم تأکید کرده بود، افزود: در حوزه های نظارتی بر تولیدات و خدمات نظارت می شود تا ایمنی همه جانبه مردم لحاظ شود.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه ها نظارتی، آسانسورها، پارک ها، شهربازی، جایگاه سی ان جی، سرخانه ها و غیره که بر مقوله ایمنی و سلامتی مصرف کننده نقش دارند، مورد توجه قرار می گیرد.مدیر کل استاندارد گلستان اظهار کرد: ما در زمینه ایمنی مردم با هیچ دستگاهی ملاطفت نمی کنیم، تمام آسانسورهای دستگاه های اجرایی مورد نظارت قرار گرفت تا تأییدیه های لازم ایمنی آن ها بررسی شود.

وی افزود: از ۶ ماه اول سال تاکنون ۹۲ دستگاه آسانسور در مکان های عمومی و سایت استانداری پلمب شد تا اعلام کنیم در بحث استاندارد بسیار جدی هستیم.

خط قرمز ما ایمنی و سلامت جامعه است

مدیر کل استاندارد گلستان اظهار کرد: در استاندارد، فرهنگ سازی نیز باید توجه شود و ما با پرداختن به این مقوله می توانیم کارها را آسانتر پیش ببریم.

فرمانی تصریح کرد: امسال پویش «کالایی استاندار ایرانی می خرم» را ایجاد کردیم تا فرهنگ سازی شده باشد.

وی اذعان کرد: از شرکت های همکار استاندارد که تلاش می کنند و تمام افتخارات با همکاری آن ها به دست آمد تشکر می کنم.

وی همچنین گفت: تاکنون ۵۰ درصد افزایش نیرو داشتیم و از جمله افتخارات ما کسب رتبه برتر در طرح شهید رجایی در کشور است، همچنین به عنوان یکی از اداره کل هایی هستیم که در تصمیم سازی سازمان ملی استاندارد نقش ایفا می کند.

/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار