تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از تحمل شکست در هفته اول رقابت ها در برابر پالایش نفت آبادان ، شامگاه پنجشنبه و درهفته دوم لیگ برتر در مقابل رعد پدافند خوزستان نیز مغلوب شد.

 شکست شهرداری گرگان در برابر دیگر نماینده خوزستان

به گزارش گلستان24؛تیم شهرداری گرگان در حالی که مهمان رعد پدافند خوزستان بود با نتیجه 77 بر 65 شکست خورد.
حریف شهرداری گرگان که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند در کوارتر اول با نتیجه 18 بر 15 از نماینده گرگان پیشی گرفت ،رعد خوزستان با حمایت تماشاگران خودی درکوارتر دوم با انگیزه بهتری به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 36 بر 33 نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند. 
بازیکنان شهرداری گرگان در کوارتر سوم اختلاف امتیاز خود را با زرد پوشان خوزستانی کمتر کرده و در نهایت در عدد 53نتیجه تساوی بر تابلو نقش بست، اما در کوارتر پایانی بازیکنان تیم رعد خوزستان با حمایت شدید تماشاگران و پرتاب های بی نقص توپ پیروز میدان شدند.
شهرداری دوشنبه هفته گذشته در گرگان در برابر دیگر تیم خوزستانی لیگ برتر یعنی پالایش نفت آبادان با نتیجه 76 بر 71 شکست خورد.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور از 24 مهر با حضور 10 تیم آغاز شد و دو تیم شهرداری گرگان و یس آل نمایندگان گلستان در این رقابت ها هستند،
تیم های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان فصل گذشته به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال را کسب کردند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار