مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اطلاع رسانی مطلوب نمایشگاه سراسری کتاب استان خبر داد.

توزیع هزار پوستر و  10 هزار تراکت برای تبلیغات نمایشگاه کتاب

به گزارش گلستان24؛حسن دیلم، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان شب گذشته ( 28 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره وضعیت مطلوب اطلاع رسانی از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه رسانه های مختلفی شامل خبرگزاری ها و مطبوعات استانی حضور پیدا کردند.

 

وی  با بیان اینکه برای اطلاع رسانی نمایشگاه تلاش شده تا از تمامی ابزار رسانه ای استفاده شود، افزود: این اقدامات برای این انجام شده تا مردم در جریان این رخداد فرهنگی قرار گیرند. در همین راستا تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، توزیع بنر در شهرستان ها، توزیع هزار پوستر و  10 هزار تراکت انجام شده است.

 

دیلم با بیان اینکه نمایشگاه کتاب، یکی از رخدادهای بزرگ فرهنگی در استان ها به شمار می رود، اظهار کرد: این نمایشگاه ها نقش برجسته و ممتازی را در فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایفا می کنند.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی مانند یک اتاق شیشه ای است، گفت: روابط عمومی با ارتباط دو سویه ای که برقرار می کند مردم را در جریان برنامه و فعالیت های سازمان قرار می دهد و در نقطه مقابل می تواند کاستی ها نواقصی که در برنامه ها وجود دارد را از مردم دریافت و احصاء کرده و در اختیار مدیر دستگاه قرار خواهد داد تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

دیلم با بیان اینکه فرهنگ محور توسعه است، خاطرنشان کرد: افزایش سطح آگاهی، بینش و تفکرات مردم  یکی از شاخص های ممتاز برگزاری نمایشگاه کتاب محسوب می شود.

 

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه کتاب دسترسی شهروندان به تازه های نشر را تسهیل می کند.

 

دیلم بر لزوم فرهنگ سازی مطالعه در خانواده ها تأکید کرد و افزود: امروز اگر والدین بتوانند کتاب مطالعه کنند قطع به یقین فرزندان با این فرهنگ بیشتر آشنا می شوند. علاوه براین دستگاه های حمایتی همچون  فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش یارانه خرید کتاب، برپایی نمایشگاه ها، حمایت از ناشران و نویسندگان می تواند نقش آفرین باشد. دستگاه های دیگری همچون دانشگاه ها، مدارس و مهدهای کودک هم می توانند با وارد کردن کتاب غیردرسی نقش برجسته ای در توسعه فرهنگی کتاب و کتابخوانی داشته باشند.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار