معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان خبر داد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان از اجرای طرح راهداری ویژه زمستان 1396 در جهت حفظ ایمنی راه‌های استان خبر داد.

خسارت 20 میلیارد تومانی سیل به راهها و تأسیسات زیربنایی گلستان

به گزارش گلستان24؛عادل مصدقی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان با اشاره به وضعیت جاده‎های استان اظهار کرد: یکی از طرح‎های موفق در سال 1396 اجرا شدن طرح راهداری تابستان سال 1396 بود که بر اساس نظرسنجی مردم، رانندگان و مسوولان خدمات مطلوب و مناسبی ارائه شد.

وی تصریح کرد: در طرح تابستانه با نگاه بر افزایش ایمنی راههای استان و کاهش تصادفات اقدامات خوبی از جمله  بیش از 65 هزار تن اجرای آسفالت، 500 کیلومتر تجدید خط کشی و آشکارسازی راه‌های پرخطر در استان انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان با بیان اینکه یکی از وظایف مهم مجموعه راهداری حفظ، حراست و نگهداری از راه‌هاست، افزود: 5 هزار کیلومتر انواع راه در استان گلستان داریم که دو سوم آن راه‌های روستایی است و در مناطق جنگلی، کوهستانی و صعب‎العبور وجود دارد بنابراین باید در ارتقا وضعیت ایمنی راه‌ها تلاش کنیم.

*خسارت 20 میلیارد تومانی سیل به راهها و تأسیسات زیربنایی گلستان

مصدقی با اشاره به وقوع سیل در مردادماه سال جاری ابراز کرد: وقوع سیل بیش از 20 میلیارد تومان به راه‌ها و تأسیسات زیربنایی استان خسارت وارد کرد که در این رابطه نصب و تهیه تابلوی عمودی و افقی در جهت ایمنی راه‌های استان انجام شد.

وی استقرار دستفروشان در حریم جاده‎ها را یکی از معضلات عنوان کرد و گفت: با وجود مشکلات موجود در این حوزه بیش از یک هزار و 160 مورد جمع‌آوری دستفروشان برای ارتقا ایمنی در حریم جاده‎ها را داشتیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان از اجرای طرح راهداری در زمستان سال جاری خبر داد و گفت: با ورود فصل سرما یکی از اقدامات در اداره کل راهداری استان اجرای طرح راهداری ویژه زمستان 1396 است در این طرح 24 اکیپ با 350 نیروی مجرب در نظر گرفته شده است علاوه بر این 25 راهدارخانه را برای استقبال طرح ویژه زمستانه برنامه‎ریزی کرده‎ایم تا ایمنی راه‌های استان حفظ شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار