همزمان با پنجمین روز از برپایی نمایشگاه سراسری کتاب گلستان تعداد کتاب های رونمایی شده به ۱۵ کتاب رسید.

رونمایی از  15 کتاب جدید از نویسندگان گلستانی در نمایشگاه کتاب

به گزارش گلستان24؛شب گذشته ( 29 مهر) همزمان با پنجمین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان دو کتاب از سری برنامه های جنبی این نمایشگاه رونمایی شد.

 

از کتاب "هنوز آینه بودن برای من زود است" به قلم راحمه شهریاری از انتشارات مایا و "به رنگ سرخ" نوشته زهره سادات قریشی از انتشارات حریر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان گلستانی رونمایی شده است.

 

بر اساس این گزارش، در روزهای گذشته نمایشگاه از 13 کتاب نویسندگان گلستانی در برنامه جنبی رونمایی شده بود که با این احتساب تا پایان روز پنجم این نمایشگاه 15 کتاب جدید از نویسندگان گلستانی رونمایی شد.

 

هم چنین انجام مشاعره، اجرای طرح "یک پنجره 2لبخند" کانون پرورشی کودکان و برگزاری کارگاه آموزشی کودک خلاق با حضور رودابه حمزه ای نویسنده برجسته کشوری از دیگر برنامه های جانبی پنجمین روز نمایشگاه کتاب استان به شمار می رود.

 

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از ٢٥ مهرماه کار خود را آغاز کرد و تا ٣٠مهر  نیز پذیرای علاقه مندان است. این نمایشگاه صبح ها ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها ١٥:٣٠ تا ٢١ میزبان اهالی فرهنگ و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار