فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس:

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در یک ماه گذشته در مجموع ۱۱ طرح در مناطق آلوده شهرستان گنبدکاووس در راستای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شد.

دستگیری 14 معتاد و 4 خرده فروش در اسلام آباد گلستان

به گزارش گلستان24؛سرهنگ محمود علی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در 4 منطقه طرح‌های مقابله با خرده فروشان و معتادان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شد و افرادی دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: در محله اسلام‌آباد در اجرای این طرح‌ها, 107 گرم انواع مواد مخدر کشف, 14 معتاد دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل و 4 خرده فروش دستگیر شدند.

سرهنگ علی‌فر تصریح کرد: در محله افغان‌آباد, 263 گرم انواع مواد مخدر, یک‌هزار و 242 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز, 9 کیسه کشمش, یک دستگاه تخمیر کشف و 11 معتاد و 4 خرده فروش دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در محله سیدآباد نیز با اجرای این طرح, 892 گرم انواع مواد‌مخدر, 17 نفر معتاد و 6 نفر خرده‌فروش دستگیر شدند و در مجموع یک‌کیلو و 262 گرم انواع موادمخدر, یک هزار و 242 لیتر مشروبات الکی, 42 معتاد و 14 خرده فروش دستگیر شدند.

اصغر نودهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس هم  در این جلسه اظهار داشت: در محله اسلام‌آباد, کمک‌های اولیه و مهارت زندگی به 50 نفر از بانوان این محله در یک ماه گذشته آموزش داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس افزود: برنامه بعدی جمعیت در باره آموزش کمک های اولیه در محله مدرسی خواهد بود تا بتوانیم در ارتقاء سطح بهداشت و یاری رساندن نقش موثری داشته باشیم.

نودهی تصریح کرد: در راستا طرح ارمغان مهر, با کمک خیران حدود یک‌هزار بسته لوازم التحریر در روستاها به ویژه مناطق آسیب پذیر شهرستان توزیع شد. در آبان ماه طرح ویزیت رایگان به همراه تحویل دارو در محله اسلام آباد اجرا خواهد شد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار